| dc.contributor.author | Bryła, Adam | |
| dc.contributor.author | Pazdur, Wojciech | |
| dc.contributor.author | Wadas, Katarzyna | |
| dc.date.accessioned | 2013-08-29T09:41:03Z | |
| dc.date.available | 2013-08-29T09:41:03Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.citation | Bryła, A., Pazdur, W. & Wadas, K., 2010. Grafika komputerowa 3ds Max L. Bolc, ed., Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-89244-85-7 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/190 | |
| dc.description.abstract | 3ds Max to program do tworzenia szeroko rozumianej grafiki 3D. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych pakietów wspomagających pracę nad grafiką trójwymiarową. Wykorzystuje się go na szeroką skalę w produkcji filmowej, reklamach, wizualizacjach, grach wideo oraz wszelkiego rodzaju zastosowaniach wymagających tworzenia wysokiej jakości obiektów i obrazów 3D – zarówno statycznych jak i animowanych. Ze względu na mnogość i złożoność zagadnień związanych z pracą w 3ds Max, niniejsza książka w pobieżny sposób wprowadza do tematyki pracy w tym programie i omawia wyłącznie podstawowe jego funkcje. Kolejność rozdziałów i przedstawionych tematów jest zbieżna z tym, w jakiej kolejności pracuje się nad poszczególnymi fazami typowego projektu 3D, na przykład wizualizacji lub sceny przeznaczonej do gry wideo. | pl_PL |
| dc.description.sponsorship | Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Poddziałanie 4.1.1 „Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt „Nowoczesna kadra dla e-gospodarki”. | pl_PL |
| dc.language.iso | pl | |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.subject | 3ds Max | pl_PL |
| dc.subject | grafika komputerowa | pl_PL |
| dc.subject | grafika trójwymiarowa | pl_PL |
| dc.title | Grafika komputerowa 3ds Max | pl_PL |
| dc.type | Book | pl_PL |