dc.contributor.author |
Bryła, Adam |
|
dc.contributor.author |
Pazdur, Wojciech |
|
dc.contributor.author |
Wadas, Katarzyna |
|
dc.date.accessioned |
2013-08-29T09:41:03Z |
|
dc.date.available |
2013-08-29T09:41:03Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Bryła, A., Pazdur, W. & Wadas, K., 2010. Grafika komputerowa 3ds Max L. Bolc, ed., Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-85-7 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/190 |
|
dc.description.abstract |
3ds Max to program do tworzenia szeroko rozumianej grafiki 3D. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych pakietów wspomagających pracę nad grafiką trójwymiarową. Wykorzystuje się go na szeroką skalę w produkcji filmowej, reklamach, wizualizacjach, grach wideo oraz wszelkiego rodzaju zastosowaniach wymagających tworzenia wysokiej jakości obiektów i obrazów 3D – zarówno statycznych jak i animowanych. Ze względu na mnogość i złożoność zagadnień związanych z pracą w 3ds Max, niniejsza książka w pobieżny sposób wprowadza do tematyki pracy w tym programie i omawia wyłącznie podstawowe jego funkcje. Kolejność rozdziałów i przedstawionych tematów jest zbieżna z tym, w jakiej kolejności pracuje się nad poszczególnymi fazami typowego projektu 3D, na przykład wizualizacji lub sceny przeznaczonej do gry wideo. |
pl_PL |
dc.description.sponsorship |
Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Poddziałanie 4.1.1 „Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt „Nowoczesna kadra dla e-gospodarki”. |
pl_PL |
dc.language.iso |
pl |
|
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.subject |
3ds Max |
pl_PL |
dc.subject |
grafika komputerowa |
pl_PL |
dc.subject |
grafika trójwymiarowa |
pl_PL |
dc.title |
Grafika komputerowa 3ds Max |
pl_PL |
dc.type |
Book |
pl_PL |