Repozytorium PJATK

Wpływ elementów pop-up i reklamy na czytelność witryn internetowych w różnych grupach wiekowych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Czarnowski, Emil
dc.date.accessioned 2022-10-28T07:49:46Z
dc.date.available 2022-10-28T07:49:46Z
dc.date.issued 2022-10-28
dc.identifier.issn 2022/LIC/WIZ/3
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1904
dc.description.abstract Niniejsza praca dyplomowa porusza temat nadmiaru informacji we współczesnym środowisku internetowym, a także wpływu jaki wywiera na użytkownika. Celem części teoretycznej jest określenie prawidłowych zasad tworzenia stron internetowych oraz zwrócenie uwagi na ścisłe powiązanie elementów dobrego designu z dziedziną psychologii. Część praktyczna obejmuje metodologię badań, założenia badawcze oraz badania nad wpływem elementów pop-up i reklamy na czytelność witryn internetowych w różnych grupach wiekowych. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;6612
dc.subject Pop-up pl_PL
dc.subject UX pl_PL
dc.subject UI pl_PL
dc.subject GUI pl_PL
dc.subject Newsletter pl_PL
dc.title Wpływ elementów pop-up i reklamy na czytelność witryn internetowych w różnych grupach wiekowych pl_PL
dc.title.alternative Opresja pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto