Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Wizualizacja 2022 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Wizualizacja 2022 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Bartoszewicz, Michał (2023-03-20)
    Poniższa praca Analiza estetyki i subkultury internetowej Vaporwave pod względem wizualnym oraz znaczeniowym zajmuje się charakterystyką subkultury internetowej Vaporwave powstałej we wczesnych latach 2010. Autor przeprowadza ...
  • Iwanowski, Sebastian (2022-10-28)
    This research paper aims to scrutinise Augmented Reality technology and its potential in the future of advertising. AR technology generates digital graphics, videos, or audio, that adopt a device's camera with overlays ...
  • Skupień, Jagoda (2023-03-20)
    W pracy opisano życie oraz twórczości wielkiej polskiej aktorki teatralnej Heleny Modrzejewskiej. Pierwsze rozdziały zostały poświęcone przedstawieniu wczesnych lat młodości artystki (jej pochodzeniu oraz edukacji). W ...
  • Bloch, Karolina (2022-10-28)
    Praca pisemna przedstawia Coco Chanel jako kobietę, która zrewolucjonizowała haute couture oraz jej wpływ na świat mody i nie tylko. Poruszane są tematy wszystkich najważniejszych i najbardziej wpływowych projektów, ich ...
  • Mahomedova, Madina (2023-03-20)
    In the thesis on the topic “Cyborg bodies in digital space: How Arca’s artistic journey is drawing inspiration from Donna Haraway’s notion of the cyborg ”, I looked at the videos created by Venezuelan musician and ...
  • Bujnik, Wiktoria (2023-03-20)
    Poniższa praca ,,Czynniki wpływające na odbiór gry komputerowej” zawiera szczegółowe opracowanie zagadnień związanych z tworzeniem gier wideo oraz czynnikami wpływającymi na ich atrakcyjność. W pierwszym rozdziale została ...
  • Ostapińska, Klaudia (2022-10-31)
    W swojej pracy przedstawiam proces tworzenia gry komputerowej, którą nazwałam „Dragon Legacy”. Zaczęłam od pomysłu i szkiców, następnie przeszłam do modelowania, teksturowania i animowania modeli. Większość procesu tworzenia ...
  • Witkowska, Julia (2023-03-20)
    Fandom oznacza społeczność fanów danego dzieła. Są to ludzie kochający dany utwór i gotowi walczyć, by dalej istniał. Historia tego fenomenu sięga XlX wieku, jednak ciężko jednoznacznie ustalić jego początek. Wiadomo, że ...
  • Puchała, Agnieszka Helena (2022-10-28)
    We wstępie pracy zadaję pytanie, jaki wpływ miałby brak fantazji na kulturę. Dalej, na potrzebę przejrzystości pracy, definiuję “fantazję”, “fantasmagorię” oraz “fantazmat”. Następnie, opierając się na pracy Freuda, ...
  • Michalik, Katarzyna (2022-10-28)
    Praca ma na celu ukazać wyjątkowy charakter regionu kołbielskiego, wyszczególnić go na tle innych regionów, przybliżyć jego historię i sztukę. Opisana została historia regionu i Gminy Kołbiel oraz pierwszych mieszkańców, ...
  • Wójcińska, Aleksandra (2022-10-28)
    W pracy omawiane są technologiczne narzędzia, które wpłynęły na twórczość artystyczną na przestrzeni lat. Został opisany rozwój grafiki cyfrowej od lat 50. XX wieku do lat 90. XX wieku, który wprowadza do nurtów, które ...
  • Kostohryz, Kateryna (2023-03-20)
    Jak często państwo widzą różne formy reklam? Bardzo często. Ale nie wszystkie reklamy są widoczne i nie zawsze rozumiemy że patrzymy na reklamę. A nawet w grach komputerowych jest reklama chociaż nie każdy grać to ...
  • Drewniak, Klaudia (2023-03-20)
    W mojej pracy skupiam się głównie na japońskich grach wideo. Pojawi się historia automatów do gier, najbardziej popularne gry lat 80. złota era gier na automaty, oraz japońskie konsole do gier. Opisuję ponadczasowe hity ...
  • Prokurat, Szymon (2022-10-28)
    Poniższa praca Historia, kultura i sztuka sceny ballroomowej LGBTQ+ zajmuje się tematyką undergroundowej sceny ballroomowej. Opowiada jej historię, począwszy od genezy powstania tej specyficznej kultury i jednostki społecznej ...
  • Bermant, Ihar (2022-10-28)
    Tematem niniejszej pracy jest historia polskiego graffiti. W pracy przedstawiono rozwój tego typu sztuki ulicznej na świecie i w Polsce. Nakreślono czynniki, które wpłynęły na popularność graffiti, a także jak zmieniała ...
  • Łaska, Milena (2023-03-20)
    Praca przedstawia historię wzornictwa przemysłowego, głównie w powojennej Polsce. Zasadnicza część dotyczy tego jak projektować, aby odnieść sukces. Poruszam również ważny aspekt emocji w projektowaniu i opisuje pewne ...
  • Plewko, Julia (2022-10-31)
    Niniejsza praca przedstawia historię i próbę zdefiniowania czym jest sztuka instalacji, poprzez analizę wybranych prac zagranicznych i polskich artystów na przestrzeni dwudziestego i dwudziestego pierwszego wieku. Ukazane ...
  • Szmygin, Magdalena (2023-03-20)
    W ostatnich latach liczba dzieł sztuki zależnych od technologii wzrosła z powodu ogromnego rozwoju całego sektora informatycznego jak i zwiększeniu dostępności do narzędzi potrzebnych do jej tworzenia. Przecięcie tych ...
  • Chekalska, Nataliia (2022-10-28)
    Pragnęłam w tej pracy zagłębić się w temat relacji między sztuką a społeczeństwem. Od początku rozwoju człowieka rozumnego budowała się wyobraźnia, umiejętności wyrażania siebie i przekazywanie informacji. Za pomocą ...
  • Sławiński, Jakub (2022-10-31)
    Poniższa praca zatytułowana „Monumentalizm Dehumanizacji” jest opisem mojej pracy praktycznej, która przedstawia namalowany akrylami tryptyk, do którego została stworzona druga, cyfrowa część pracy, przedstawiająca wyżej ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto