Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Wizualizacja 2022 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Wizualizacja 2022 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Witkowska, Julia (2023-03-20)
    Fandom oznacza społeczność fanów danego dzieła. Są to ludzie kochający dany utwór i gotowi walczyć, by dalej istniał. Historia tego fenomenu sięga XlX wieku, jednak ciężko jednoznacznie ustalić jego początek. Wiadomo, że ...
  • Puchała, Agnieszka Helena (2022-10-28)
    We wstępie pracy zadaję pytanie, jaki wpływ miałby brak fantazji na kulturę. Dalej, na potrzebę przejrzystości pracy, definiuję “fantazję”, “fantasmagorię” oraz “fantazmat”. Następnie, opierając się na pracy Freuda, ...
  • Michalik, Katarzyna (2022-10-28)
    Praca ma na celu ukazać wyjątkowy charakter regionu kołbielskiego, wyszczególnić go na tle innych regionów, przybliżyć jego historię i sztukę. Opisana została historia regionu i Gminy Kołbiel oraz pierwszych mieszkańców, ...
  • Wójcińska, Aleksandra (2022-10-28)
    W pracy omawiane są technologiczne narzędzia, które wpłynęły na twórczość artystyczną na przestrzeni lat. Został opisany rozwój grafiki cyfrowej od lat 50. XX wieku do lat 90. XX wieku, który wprowadza do nurtów, które ...
  • Kostohryz, Kateryna (2023-03-20)
    Jak często państwo widzą różne formy reklam? Bardzo często. Ale nie wszystkie reklamy są widoczne i nie zawsze rozumiemy że patrzymy na reklamę. A nawet w grach komputerowych jest reklama chociaż nie każdy grać to ...
  • Drewniak, Klaudia (2023-03-20)
    W mojej pracy skupiam się głównie na japońskich grach wideo. Pojawi się historia automatów do gier, najbardziej popularne gry lat 80. złota era gier na automaty, oraz japońskie konsole do gier. Opisuję ponadczasowe hity ...
  • Prokurat, Szymon (2022-10-28)
    Poniższa praca Historia, kultura i sztuka sceny ballroomowej LGBTQ+ zajmuje się tematyką undergroundowej sceny ballroomowej. Opowiada jej historię, począwszy od genezy powstania tej specyficznej kultury i jednostki społecznej ...
  • Bermant, Ihar (2022-10-28)
    Tematem niniejszej pracy jest historia polskiego graffiti. W pracy przedstawiono rozwój tego typu sztuki ulicznej na świecie i w Polsce. Nakreślono czynniki, które wpłynęły na popularność graffiti, a także jak zmieniała ...
  • Łaska, Milena (2023-03-20)
    Praca przedstawia historię wzornictwa przemysłowego, głównie w powojennej Polsce. Zasadnicza część dotyczy tego jak projektować, aby odnieść sukces. Poruszam również ważny aspekt emocji w projektowaniu i opisuje pewne ...
  • Plewko, Julia (2022-10-31)
    Niniejsza praca przedstawia historię i próbę zdefiniowania czym jest sztuka instalacji, poprzez analizę wybranych prac zagranicznych i polskich artystów na przestrzeni dwudziestego i dwudziestego pierwszego wieku. Ukazane ...
  • Szmygin, Magdalena (2023-03-20)
    W ostatnich latach liczba dzieł sztuki zależnych od technologii wzrosła z powodu ogromnego rozwoju całego sektora informatycznego jak i zwiększeniu dostępności do narzędzi potrzebnych do jej tworzenia. Przecięcie tych ...
  • Chekalska, Nataliia (2022-10-28)
    Pragnęłam w tej pracy zagłębić się w temat relacji między sztuką a społeczeństwem. Od początku rozwoju człowieka rozumnego budowała się wyobraźnia, umiejętności wyrażania siebie i przekazywanie informacji. Za pomocą ...
  • Sławiński, Jakub (2022-10-31)
    Poniższa praca zatytułowana „Monumentalizm Dehumanizacji” jest opisem mojej pracy praktycznej, która przedstawia namalowany akrylami tryptyk, do którego została stworzona druga, cyfrowa część pracy, przedstawiająca wyżej ...
  • Modzelewska, Kaja (2022-10-28)
    For much of man's artistic creation, chance has been dismissed in the creative process and treated as a defect. In the eyes of society, its possible use confirmed a lack of artistic skill. The 20th century, which was a ...
  • Krajewska, Emilia (2023-03-20)
    Niniejsza praca poświęcona jest motywom słowiańskim zawartym w grze komputerowej Wiedźmin 3: Dziki Gon, wydanej w 2015 roku przez polskie studio CD Projekt Red. W pracy podjęto próbę odpowiedzenia na pytanie, jaki obraz ...
  • Januszko, Piotr (2022-10-28)
    Celem mojej pracy teoretycznej jest pokazanie możliwości jakie dają współczesne narzędzia generatywne w kontekście sztuki oraz pracy twórczej artysty, ale także omówienie niejasności i problemów spowodowanych korzystaniem ...
  • Bieńkowska, Anna (2022-10-28)
    W swojej pracy pisemnej Negatywne aspekty konsumpcji treści kultury masowej – jak program RuPaul’s Drag Race zmienił postrzeganie sztuki dragu i przeniósł ją do mainstreamu, staram się przybliżyć czytelnikowi pojęcie Dragu ...
  • Vakhabau, Rafael (2022-10-31)
    Niniejsza praca analizuje barierę i różnice między street artem a graffiti w formie instytucjonalnej, dlaczego tak ważne jest podzielenie granicy między graffiti a street artem i nie porównywanie tych dwóch kierunków ...
  • Nogal, Wiktoria Katarzyna (2023-05-24)
    Niniejsza praca jest przeglądem pracy artystów Alana Lee oraz Johna Howe’a na przestrzeni lat. Jest pracą przekrojową opartą o analizę wybranych prac opartych na twórczości J. R. R. Tolkiena, podzielona na rozdziały w ...
  • Borkowicz, Olga (2022-10-28)
    Celem poniższej pracy jest zapoznanie się z historią opakowań, ich rolą oraz zmianami jakie towarzyszyły tej dziedzinie przez lata. Praca została podzielona na cztery rozdziały: w pierwszym została przybliżona rola ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto