dc.contributor.author |
Borczyk, Wojciech |
|
dc.contributor.author |
Kujawski, Jacek |
|
dc.contributor.author |
Marzec, Krzysztof |
|
dc.date.accessioned |
2013-08-29T09:25:49Z |
|
dc.date.available |
2013-08-29T09:25:49Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Borczyk, W., Kujawski, J. & Marzec, K., 2011. Architektura i programowanie wieloplatformowych silników gier video. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-63103-09-5 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/189 |
|
dc.description.abstract |
Książka omawia najważniejsze zagadnienia z zakresu projektowania i programowania wieloplatformowych silników gier wideo. Czytelnik dowie się o zastosowaniach tego typu silników i założeniach które leżą u ich podstaw. Książka przedstawia architekturę silnika i opisuje zagadnienia charakterystyczne związane z wieloplatformowością. Szczegółowo omówiono aspekty wirtualizacji, zarządzania pamięcią oraz narzędzi diagnostycznych. |
pl_PL |
dc.description.sponsorship |
Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |
pl_PL |
dc.language.iso |
pl |
|
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.subject |
gry komputerowe |
pl_PL |
dc.subject |
silniki gier |
pl_PL |
dc.subject |
wieloplatformowość |
pl_PL |
dc.title |
Architektura i programowanie wieloplatformowych silników gier video |
pl_PL |
dc.type |
Book |
pl_PL |