| dc.contributor.author | Borczyk, Wojciech | |
| dc.contributor.author | Kujawski, Jacek | |
| dc.contributor.author | Marzec, Krzysztof | |
| dc.date.accessioned | 2013-08-29T09:25:49Z | |
| dc.date.available | 2013-08-29T09:25:49Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.citation | Borczyk, W., Kujawski, J. & Marzec, K., 2011. Architektura i programowanie wieloplatformowych silników gier video. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-63103-09-5 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/189 | |
| dc.description.abstract | Książka omawia najważniejsze zagadnienia z zakresu projektowania i programowania wieloplatformowych silników gier wideo. Czytelnik dowie się o zastosowaniach tego typu silników i założeniach które leżą u ich podstaw. Książka przedstawia architekturę silnika i opisuje zagadnienia charakterystyczne związane z wieloplatformowością. Szczegółowo omówiono aspekty wirtualizacji, zarządzania pamięcią oraz narzędzi diagnostycznych. | pl_PL |
| dc.description.sponsorship | Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. | pl_PL |
| dc.language.iso | pl | |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.subject | gry komputerowe | pl_PL |
| dc.subject | silniki gier | pl_PL |
| dc.subject | wieloplatformowość | pl_PL |
| dc.title | Architektura i programowanie wieloplatformowych silników gier video | pl_PL |
| dc.type | Book | pl_PL |