Repozytorium PJATK

Architektura i programowanie wieloplatformowych silników gier video

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Borczyk, Wojciech
dc.contributor.author Kujawski, Jacek
dc.contributor.author Marzec, Krzysztof
dc.date.accessioned 2013-08-29T09:25:49Z
dc.date.available 2013-08-29T09:25:49Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Borczyk, W., Kujawski, J. & Marzec, K., 2011. Architektura i programowanie wieloplatformowych silników gier video. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-09-5
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/189
dc.description.abstract Książka omawia najważniejsze zagadnienia z zakresu projektowania i programowania wieloplatformowych silników gier wideo. Czytelnik dowie się o zastosowaniach tego typu silników i założeniach które leżą u ich podstaw. Książka przedstawia architekturę silnika i opisuje zagadnienia charakterystyczne związane z wieloplatformowością. Szczegółowo omówiono aspekty wirtualizacji, zarządzania pamięcią oraz narzędzi diagnostycznych. pl_PL
dc.description.sponsorship Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. pl_PL
dc.language.iso pl
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject gry komputerowe pl_PL
dc.subject silniki gier pl_PL
dc.subject wieloplatformowość pl_PL
dc.title Architektura i programowanie wieloplatformowych silników gier video pl_PL
dc.type Book pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto