dc.contributor.author |
Kupidłowska, Aleksandra |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-27T12:08:17Z |
|
dc.date.available |
2022-10-27T12:08:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-10-27 |
|
dc.identifier.issn |
2022/LIC/PWN/7 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1885 |
|
dc.description.abstract |
Praca porusza problem projektowania uniwersalnego, ukierunkowanego na
osoby niewidome i słabowidzące. Autor zestawia funkcjonowanie osób
widzących z tymi z wadą wzroku w celu ułatwienia zrozumienia badanej
problematyki odbiorcy. Przytacza liczne normy i przepisy związane
z projektowaniem przestrzeni publicznej dostosowanej do osób
z niepełnosprawnościami oraz opisuje rozwiązanie projektowe takiego wnętrza
na przykładzie szkoły dla dzieci z dysfunkcją wzroku. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;6694 |
|
dc.subject |
Osoby niedowidzące |
pl_PL |
dc.subject |
Projektowanie uniwersalne |
pl_PL |
dc.subject |
Szkoła dla dzieci niedowidzących |
pl_PL |
dc.subject |
Tyflologia |
pl_PL |
dc.subject |
Zmysły |
pl_PL |
dc.title |
[Nie]widzialna szkoła. Projektowanie szkół dla dzieci z dysfunkcją wzroku |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Projekt siedziska w szkolnej przestrzeni korytarzowej |
pl_PL |
dc.title.alternative |
[In]visible school | School design for visually impaired children |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |