Repozytorium PJATK

Interaktywna grafika

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Bilczyński, Kamil
dc.contributor.author Pazdur, Wojciech
dc.contributor.author Pomorski, Przemysław
dc.contributor.author Zieliński, Jarosław
dc.date.accessioned 2013-07-15T12:00:36Z
dc.date.available 2013-07-15T12:00:36Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Bilczyński, K. et al., 2012. Interaktywna grafika. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-63-7
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/187
dc.description.abstract Z grafiką interaktywną (real-time) w ostatnich latach mamy do czynienia niemal wszędzie – od gier na telefony komórkowe, komputery osobiste i konsole, przez wizualizacje naukowe i reklamowe w kioskach prezentacyjnych lub przeglądarkach internetowych, po nawigację samochodową bądź animowane menu nowoczesnego telewizora. Niniejsza książka przedstawia przegląd i wstęp do różnych technik pracy dotyczących tworzenia trójwymiarowej grafiki interaktywnej głównie pod kątem gier akcji, jako najbardziej zaawansowanej dziedzinie z tego obszaru. W grach akcji zazwyczaj mamy do czynienia z dążeniem do maksymalnego fotorealizmu, co w połączeniu z dynamiką animacji i efektów specjalnych stawia największe wymagania twórcom zarówno rozwiązań technologicznych jak i elementów grafiki wykorzystywanych w takich projektach. Większość zagadnień omówionych w kolejnych rozdziałach książki można przenieść na grunt dowolnej aplikacji trójwymiarowej, która ma mieć charakter interaktywny lub w której grafika ma być renderowana w czasie rzeczywistym (ang. real-time). Głównym celem przedstawianych tu problemów ma być przybliżenie czytelnikowi podstawowych założeń, metod pracy i narzędzi służących do tworzenia różnych elementów grafiki real-time. pl_PL
dc.description.sponsorship Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. pl_PL
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject grafika komputerowa pl_PL
dc.subject grafika interaktywna pl_PL
dc.subject real-time pl_PL
dc.subject gry komputerowe pl_PL
dc.subject grafika trójwymiarowa pl_PL
dc.title Interaktywna grafika pl_PL
dc.type Book pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto