Repozytorium PJATK

Projektowanie i programowanie gier video

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Hacura, Łukasz
dc.contributor.author Borczyk, Wojciech
dc.date.accessioned 2013-07-15T10:08:25Z
dc.date.available 2013-07-15T10:08:25Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Hacura, Ł. & Borczyk, W., 2011. Projektowanie i programowanie gier video. Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK. pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-63103-56-9
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/184
dc.description.abstract Książka omawia najważniejsze zagadnienia projektowania i tworzenia kodu gier video. Układ materiału książki kolejno wprowadza w coraz bardziej szczegółowe elementy, na jakie składa się programowanie gier. Nacisk w omawianiu zagadnień położony jest na wyróżniki tworzenia gier video od tworzenia pozostałych rodzajów oprogramowania. Książka jest przeznaczona głównie dla studentów kierunków informatycznych oraz programistów, którzy nie mieli, lub mieli niewielka, styczność z tworzeniem gier video. pl_PL
dc.description.sponsorship Publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Poddziałanie 4.1.1 „Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt „Nowoczesna kadra dla e-gospodarki”. pl_PL
dc.language.iso pl pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.subject gry komputerowe pl_PL
dc.subject projektowanie gier pl_PL
dc.subject programowanie gier pl_PL
dc.title Projektowanie i programowanie gier video pl_PL
dc.type Book pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto