Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2022 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2022 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Książek, Natalia (2022-10-26)
    Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały opisujące poszczególne wizje przyszłości autorów tekstów kultury z gatunku science fiction. Pierwszy opisuje upadek Ziemii zniszczonej przez ludzi, którzy zmuszeni są do opuszczenia ...
  • Shvydka, Nadiia (2023-03-16)
    Both movable and AR books for children achieve a similar result, i.e. they are both interactive and they display information on different levels which means that the reader doesn't see all of the information when he/she ...
  • Czarnocka, Natalia (2023-03-16)
    Niniejsza praca podejmuje temat stosowania nostalgii jako środka stylistycznego w grach komputerowych i grach internetowych (ARG), z perspektywy nastolatków i młodych dorosłych. Praca jest oparta na indywidualnej analizie ...
  • Trachuk, Anhelina (2023-03-16)
    W swojej pracy opisuję szczegółowo, jak wizerunek króla Salomona został uwieczniony w starożytnych opowieściach różnych ludów świata. Ujawniam też drugi wizerunek głównego bohatera – Saby. Tych dwoje ludzi łączy nie ...
  • Wojciechowska, Alicja (2023-03-16)
    Niniejsza praca jest analizą historii polskiej animacji. Zawiera przekrój dwudziestowiecznej animacji. Rozkłada na czynniki pierwsze wspólne cechy animatorów, którzy tworzyli w tym samym czasie. Uwzględnia również reakcje ...
  • Bartoś, Martyna (2022-10-26)
    Poniższa praca o tytule Pomiędzy światami wielowarstwowa– rzeczywistość studia Ghibli skupia się na twórczości japońskiego reżysera Hayao Miyazakiego. Celem pracy jest odkrycie w jaki sposób wymieniony artysta kreuje złożony ...
  • Zapiec, Zofia (2022-10-26)
    James Turrell oraz Olafur Eliasson poprzez swoje prace starają się zwrócić uwagę widza na jego własną percepcję. Łączą zdobycze techniki luministycznej z możliwościami kreacyjnymi, jakie zapewniają światło i ...
  • Świątek, Marta (2023-03-16)
    Poniższa praca ,,Przedstawianie emocji w filmach animowanych” ma na celu przybliżenie widzom i początkującym animatorom w jaki sposób ukazuje się emocje za pomocą obrazu. Skupia się na analizie poszczególnych aspektów ...
  • Korol, Olga (2023-03-16)
    The purpose of this dissertation is to describe how film techniques make viewers feel different emotions while watching a movie. In the paper, various techniques in films and series were analysed. Based on psychology and ...
  • Długołęcka, Agata (2022-10-26)
    Celem pracy pt. “Queerowe postacie w filmie animowanym” jest analiza wszelkich nieheteronormatywnych bohaterów, bohaterek i osób niebinarnych w animacjach od lat 60. XX wieku po czasy współczesne. Pierwszy rozdział stara ...
  • Doronina, Kateryna (2023-03-16)
    The central theme of the diploma project is video game art. The main idea is to create a video game on the Japanese game platform Nintendo Game Boy based on the Momotarō fairy tale. The diploma project is mainly divided ...
  • Zmiivska, Anastasiia (2022-10-26)
    Praca opisuje kontekst przemian kina w Rosji na początku XX wieku. Opisuje problemy, które pojawiły się w procesie tworzenia takiego kina i powody jego powstania. Przedstawione zostały zjawisko rewolucji i kontekst ...
  • Kovtun, Polina (2023-05-24)
    Jako osoba, która kocha i głęboko docenia animację, bardzo chciałam zagłębić się w temat animacji dla dorosłych, ponieważ na zachodzie jest ona moim zdaniem niedoceniana. W tej pracy postanowiłam przyjrzeć się historii ...
  • Frolova, Yuliia (2022-10-26)
    Przedmiotem poniższej pracy jest dokument animowany. W pierwszym rozdziale zaprezentowane zostają definicje, rozwój i charakter dokumentu animowanego. W drugim rozdziale znajduje się opis powstanie animacji dokumentalnej; ...
  • Polisiak, Jan (2023-03-16)
    Przełom 80. i 90. lat to bardzo rozwojowy okres w dziedzinie VR. Wirtualna rzeczywistość to skonstruowane komputerowo, trójwymiarowe środowisko, które pozwala na stymulację jednego z pięciu zmysłów, dzięki poruszaniu się ...
  • Slavinskyi, Dmytro (2022-10-26)
    W pracy poruszono kwestię scenografii filmowej oraz inscenizacji scen batalistycznych w kinie. Tekst został podzielony na dwa rozdziały. W pierwszym przedstawiono definicję i cechy różnych typów scen batalistycznych ...
  • Trzewik, Kasia (2023-03-16)
    The following research paper titled Technology — impact on human perception explores the influence of technology on human perception. Starting from a philosophical perspective based on ideas by Byung Chul Han, Rein Raud, ...
  • Onyshkevych, Yarema (2022-10-26)
    The goal of this research paper is to explore environment storytelling as a visual communication tool in animation. Through the research, I want to understand its role in shaping the narrative, supporting the standard means ...
  • Prosvetova, Anzhelika (2022-10-26)
    The development of the advertising sphere in any country depends not only on the level of economic development, but also on the professionalism of specialists in this field, on their ability to think analytically and their ...
  • Chyżyńska, Katarzyna Iga (2023-03-15)
    The purpose of this paper is to draw attention to how We as women look at ourselves and how They look at us. Research made for this work is based on research material, painting, and photography, from the end of the XIX ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto