Repozytorium PJATK

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2022 według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Praca licencjacka - Animacja 2022 według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Hartwig, Wiktoria (2022-10-26)
    Poniższa praca traktuje o elementach grozy w bajkach animowanych domyślnie wyprodukowanych dla młodszej widowni. Przedstawia w jaki sposób osoby młodsze postrzegają horror oraz omawia różnice w seriach dla młodzieży i ...
  • Wal, Katarzyna (2022-10-26)
    Praca przedstawia rolę jaką odgrywają emocje w sztuce. Zasadnicza części dotyczy emocji związanych z odbiorem różnych dzieł sztuki, choć nie ulega wątpliwości, że emocje twórcy danego dzieła jakie wiązały się z jego ...
  • Kur, Krystian (2023-05-24)
    Celem niniejszej pracy dyplomowej jest omówienie technik filmowych pogłębiających czytelność filmu. Praca opiera się na podstawie analizy kluczowych dla filmów aktorskich oraz animacji scen. Istotnym aspektem analizy ...
  • Martyna, Bochniak (2023-03-15)
    Niniejsza praca stanowi próbę usystematyzowania wideoklipu, jaki znamy dzisiaj. W pierwszej części ukazany został proces powstawania nowego gatunku od prób stworzenia czegoś nowego i wyjścia z obrazem poza ekran kinowy w ...
  • Książek, Natalia (2022-10-26)
    Niniejsza praca zawiera cztery rozdziały opisujące poszczególne wizje przyszłości autorów tekstów kultury z gatunku science fiction. Pierwszy opisuje upadek Ziemii zniszczonej przez ludzi, którzy zmuszeni są do opuszczenia ...
  • Shvydka, Nadiia (2023-03-16)
    Both movable and AR books for children achieve a similar result, i.e. they are both interactive and they display information on different levels which means that the reader doesn't see all of the information when he/she ...
  • Czarnocka, Natalia (2023-03-16)
    Niniejsza praca podejmuje temat stosowania nostalgii jako środka stylistycznego w grach komputerowych i grach internetowych (ARG), z perspektywy nastolatków i młodych dorosłych. Praca jest oparta na indywidualnej analizie ...
  • Trachuk, Anhelina (2023-03-16)
    W swojej pracy opisuję szczegółowo, jak wizerunek króla Salomona został uwieczniony w starożytnych opowieściach różnych ludów świata. Ujawniam też drugi wizerunek głównego bohatera – Saby. Tych dwoje ludzi łączy nie ...
  • Wojciechowska, Alicja (2023-03-16)
    Niniejsza praca jest analizą historii polskiej animacji. Zawiera przekrój dwudziestowiecznej animacji. Rozkłada na czynniki pierwsze wspólne cechy animatorów, którzy tworzyli w tym samym czasie. Uwzględnia również reakcje ...
  • Bartoś, Martyna (2022-10-26)
    Poniższa praca o tytule Pomiędzy światami wielowarstwowa– rzeczywistość studia Ghibli skupia się na twórczości japońskiego reżysera Hayao Miyazakiego. Celem pracy jest odkrycie w jaki sposób wymieniony artysta kreuje złożony ...
  • Zapiec, Zofia (2022-10-26)
    James Turrell oraz Olafur Eliasson poprzez swoje prace starają się zwrócić uwagę widza na jego własną percepcję. Łączą zdobycze techniki luministycznej z możliwościami kreacyjnymi, jakie zapewniają światło i ...
  • Świątek, Marta (2023-03-16)
    Poniższa praca ,,Przedstawianie emocji w filmach animowanych” ma na celu przybliżenie widzom i początkującym animatorom w jaki sposób ukazuje się emocje za pomocą obrazu. Skupia się na analizie poszczególnych aspektów ...
  • Korol, Olga (2023-03-16)
    The purpose of this dissertation is to describe how film techniques make viewers feel different emotions while watching a movie. In the paper, various techniques in films and series were analysed. Based on psychology and ...
  • Długołęcka, Agata (2022-10-26)
    Celem pracy pt. “Queerowe postacie w filmie animowanym” jest analiza wszelkich nieheteronormatywnych bohaterów, bohaterek i osób niebinarnych w animacjach od lat 60. XX wieku po czasy współczesne. Pierwszy rozdział stara ...
  • Doronina, Kateryna (2023-03-16)
    The central theme of the diploma project is video game art. The main idea is to create a video game on the Japanese game platform Nintendo Game Boy based on the Momotarō fairy tale. The diploma project is mainly divided ...
  • Zmiivska, Anastasiia (2022-10-26)
    Praca opisuje kontekst przemian kina w Rosji na początku XX wieku. Opisuje problemy, które pojawiły się w procesie tworzenia takiego kina i powody jego powstania. Przedstawione zostały zjawisko rewolucji i kontekst ...
  • Kovtun, Polina (2023-05-24)
    Jako osoba, która kocha i głęboko docenia animację, bardzo chciałam zagłębić się w temat animacji dla dorosłych, ponieważ na zachodzie jest ona moim zdaniem niedoceniana. W tej pracy postanowiłam przyjrzeć się historii ...
  • Frolova, Yuliia (2022-10-26)
    Przedmiotem poniższej pracy jest dokument animowany. W pierwszym rozdziale zaprezentowane zostają definicje, rozwój i charakter dokumentu animowanego. W drugim rozdziale znajduje się opis powstanie animacji dokumentalnej; ...
  • Polisiak, Jan (2023-03-16)
    Przełom 80. i 90. lat to bardzo rozwojowy okres w dziedzinie VR. Wirtualna rzeczywistość to skonstruowane komputerowo, trójwymiarowe środowisko, które pozwala na stymulację jednego z pięciu zmysłów, dzięki poruszaniu się ...
  • Slavinskyi, Dmytro (2022-10-26)
    W pracy poruszono kwestię scenografii filmowej oraz inscenizacji scen batalistycznych w kinie. Tekst został podzielony na dwa rozdziały. W pierwszym przedstawiono definicję i cechy różnych typów scen batalistycznych ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto