Repozytorium PJATK

Animacja Komputerowa i jej wpływ na kino współczesne

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Tkaczyk, Oskar
dc.date.accessioned 2022-10-25T12:25:09Z
dc.date.available 2022-10-25T12:25:09Z
dc.date.issued 2022-10-25
dc.identifier.issn 2021/LIC/ANI/52
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1815
dc.description.abstract Praca porusza temat rozwoju grafiki komputerowej oraz jej wpływu na kinematografię. Pierwszy rozdział odnosi się do historii grafiki, jej początków a następnie rozwoju grafiki trójwymiarowej. Poświęcony jest także, twórcom i pionierom tej dziedziny jak i również pierwszym próbom animacji i jej zastosowaniu w różnych dziedzinach, od symulacji lotów po wizualizacje misji Nasa. Następnie opisano pierwsze produkcje, które zastosowały komputerowe efekty oraz jak zrewolucjonizowały kino. Praca wyróżnia również powstanie nowego gatunku filmowego jakim jest animacja komputerowa. Treść zawiera też opis początków znanych dziś studiów zajmujących się grafiką komputerową i animacją. W ostatnim rozdziale omówiono przełomowe rozwiązania i techniki w tworzeniu komputerowych efektów przez najbardziej znane studia takie jak Pixar, Weta Digital czy Industrial Light Magic. Następnie omówiono dalszy rozwój grafiki i jej drogę na przyszłość z pomocą coraz to nowszych narzędzi. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;6780
dc.subject Grafika komputerowa pl_PL
dc.subject animacja komputerowa pl_PL
dc.subject film pl_PL
dc.subject kino pl_PL
dc.subject efekty specjalne pl_PL
dc.subject efekty wizualne pl_PL
dc.title Animacja Komputerowa i jej wpływ na kino współczesne pl_PL
dc.title.alternative Misja 19 pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto