dc.contributor.author |
Stryjewski, Mateusz |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-25T12:17:39Z |
|
dc.date.available |
2022-10-25T12:17:39Z |
|
dc.date.issued |
2022-10-25 |
|
dc.identifier.issn |
2021/LIC/ANI/53 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1814 |
|
dc.description.abstract |
Mimo kolejnych postępów w dziedzinie mediów audiowizualnych, tradycyjne i szeroko znane metody przekazu, takie jak kino, wciąż cieszą się największą popularnością, spychając nowe technologie do rangi ciekawostek. Niniejszy tekst mówi o rozwoju technologicznym nowych mediów i powiązanych z nimi możliwościami kreacji oraz emisji obrazu. Omówione będą perspektywy i wykorzystania nowych technologii oraz zaprezentowane zostaną alternatywy do tradycyjnego, linearnego obrazu, takie jak wyświetlacze wolumetryczne, Mixed Realities czy produkcja wirtualna. Kolejno zostają omówione podłoża nowych mediów, składowe dzisiejszych mediów immersyjnych oraz najnowsze technologie obrazowania. Ostatnia część pracy skupia się na różnicach mediów tradycyjnych i immersyjnych w kreowaniu oraz odbiorze obrazu. Podsumowanie zawiera także rozważania dotyczące potencjalnych problemów nowych technik przekazu i ich rozwiązań. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;6770 |
|
dc.subject |
techniki obrazowania |
pl_PL |
dc.subject |
wyświetlanie wolumetryczne |
pl_PL |
dc.subject |
wyświetlanie wolumetryczne |
pl_PL |
dc.subject |
videomapping |
pl_PL |
dc.subject |
nowe media |
pl_PL |
dc.subject |
sztuki audiowizualne |
pl_PL |
dc.subject |
Virtual Reality |
pl_PL |
dc.subject |
Mixed Realities |
pl_PL |
dc.subject |
intermedialność |
pl_PL |
dc.title |
Technologie obrazowania a twórczość audiowizualna - analiza na podstawie odkryć technologicznych z dziedziny mediów, optyki i gier komputerowych. |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Fobos w Zenicie |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |