dc.contributor.author | Bryła, Maciej | |
dc.date.accessioned | 2022-10-25T11:54:39Z | |
dc.date.available | 2022-10-25T11:54:39Z | |
dc.date.issued | 2022-10-25 | |
dc.identifier.issn | 2021/LIC/ANI/54 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1813 | |
dc.description.abstract | W pierwszych rozdziałach opisano definicję i zasady animacji oraz podano przykłady ich zastosowania. W drugiej części rozdziału drugiego przedstawione zostały elementy procesu twórczego filmu animowanego ze skupieniem się na tworzeniu postaci fantastycznych na podstawie wyglądu, cech człowieka i wyolbrzymieniu ich. W dalszej części pracy odniesiono się do terminu doliny niesamowitości oraz poruszono kwestie skojarzenia słowa animacja z bajką dla dzieci. Przywołano również przeciwstawne do tego skojarzenia — animacje dla dorosłych widzów. W rozdziale czwartym przedstawiono proces oraz najważniejsze role w filmie aktorskim, a takżę przytoczono pierwsze przykłady zastosowania 3D w filmach. Następnie poruszono kwestię technik zastosowanych w dziełach aktorskich w połączeniu z animacją i ich wpływ na odbiór widza. W ostatnim z działów porównano CGI i efekty specjalne oraz przedstawiono komercjalizacje filmów i jej skutki na przykładzie serii Gwiezdnych Wojen. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;6606 | |
dc.subject | Animacja | pl_PL |
dc.subject | filmach aktorskich | pl_PL |
dc.subject | efekty specjalne | pl_PL |
dc.subject | techniki animacji | pl_PL |
dc.title | Animacja a filmy aktorskie | pl_PL |
dc.title.alternative | Cisza — Film animowany | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |