dc.description.abstract |
Praca przedstawia sytuację artystów wizualnych funkcjonujących w mediach społecznościowych. Porusza zagadnienie rozwoju artysty i jego marki własnej w kontekście tradycyjnych i nowoczesnych metod promocji artysty. Praca porusza również zagadnienia związane ze stereotypami oraz zacierającymi się granicami między sztuką, a mediach społecznościowymi.
W pracy omówiono rozwój i charakterystykę mediów społecznościowych oraz rolę jaką odgrywają w branży artystów wizualnych. Poddano analizie wybrane media społecznościowe wykorzystywane przez wybranych artystów wizualnych. Analizowano to jak artyści korzystają z mediów społecznościowych i jakie dzięki temu mają możliwości. W pracy przedstawiono sytuację wybranych artystów w podziale na tych, co osiągnęli sukces wyłącznie dzięki mediom społecznościowym jak również artystów korzystających z mediów społecznościowych pomimo dobrze rozwiniętej marki własnej. Praca omawia wpływ mediów społecznościowych na artystę w kontekście całego społeczeństwa, czyli sztuki dostępnej dla wszystkich.
Praca zakłada nieuniknione połączenie światów: artysty i mediów społecznościowych. Ukazuje media społecznościowe jako dobre miejsce dla sztuki oraz wskazuje, że nowe technologie takie jak social media zmieniają podejście do prezentacji sztuki i jej odbioru.
Celem pracy jest pokazanie jak media społecznościowe wpływają na rozwój artysty i odbiór sztuki przez społeczeństwo.
Praca przedstawia możliwości jakie dają media społecznościowe oraz sposoby zaprezentowania się jako artysta i osiągnięcia celu.
Media społecznościowe stanowią przestrzeń do współistnienia artysty i odbiorcy z obustronną korzyścią. Wartość dodaną dla odbiorcy jest życie w świecie dającym wiele różnych bodźców. Wykorzystanie mediów społecznościowych stało się niezbędne do rozwoju artystycznego, osiągnięcia celu i zaistnienia w rozwiniętym technologicznie świecie. |
pl_PL |