Repozytorium PJATK

Artyści wizualni w mediach społecznościowych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Sakiewicz, Anna
dc.date.accessioned 2022-10-25T08:21:18Z
dc.date.available 2022-10-25T08:21:18Z
dc.date.issued 2022-10-25
dc.identifier.issn 2021/LIC/ANI/30
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1791
dc.description.abstract Praca przedstawia sytuację artystów wizualnych funkcjonujących w mediach społecznościowych. Porusza zagadnienie rozwoju artysty i jego marki własnej w kontekście tradycyjnych i nowoczesnych metod promocji artysty. Praca porusza również zagadnienia związane ze stereotypami oraz zacierającymi się granicami między sztuką, a mediach społecznościowymi. W pracy omówiono rozwój i charakterystykę mediów społecznościowych oraz rolę jaką odgrywają w branży artystów wizualnych. Poddano analizie wybrane media społecznościowe wykorzystywane przez wybranych artystów wizualnych. Analizowano to jak artyści korzystają z mediów społecznościowych i jakie dzięki temu mają możliwości. W pracy przedstawiono sytuację wybranych artystów w podziale na tych, co osiągnęli sukces wyłącznie dzięki mediom społecznościowym jak również artystów korzystających z mediów społecznościowych pomimo dobrze rozwiniętej marki własnej. Praca omawia wpływ mediów społecznościowych na artystę w kontekście całego społeczeństwa, czyli sztuki dostępnej dla wszystkich. Praca zakłada nieuniknione połączenie światów: artysty i mediów społecznościowych. Ukazuje media społecznościowe jako dobre miejsce dla sztuki oraz wskazuje, że nowe technologie takie jak social media zmieniają podejście do prezentacji sztuki i jej odbioru. Celem pracy jest pokazanie jak media społecznościowe wpływają na rozwój artysty i odbiór sztuki przez społeczeństwo. Praca przedstawia możliwości jakie dają media społecznościowe oraz sposoby zaprezentowania się jako artysta i osiągnięcia celu. Media społecznościowe stanowią przestrzeń do współistnienia artysty i odbiorcy z obustronną korzyścią. Wartość dodaną dla odbiorcy jest życie w świecie dającym wiele różnych bodźców. Wykorzystanie mediów społecznościowych stało się niezbędne do rozwoju artystycznego, osiągnięcia celu i zaistnienia w rozwiniętym technologicznie świecie. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;6755
dc.subject Artyści wizualni pl_PL
dc.subject Media społecznościowe pl_PL
dc.subject Rozwój artystyczny pl_PL
dc.subject Sztuka w sieci pl_PL
dc.subject Sztuka w zasięgu ręki pl_PL
dc.title Artyści wizualni w mediach społecznościowych pl_PL
dc.title.alternative Historia Motoryzacji pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto