dc.contributor.author | Choroś, Weronika | |
dc.date.accessioned | 2022-10-25T08:11:47Z | |
dc.date.available | 2022-10-25T08:11:47Z | |
dc.date.issued | 2022-10-25 | |
dc.identifier.issn | 2021/LIC/ANI/28 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1789 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca stanowi próbę zrozumienia epizodyczności fenomenu interaktywnych filmów, przede wszystkim w kontekście storytellingu. W pierwszej części pracy skupiam się na zrozumieniu pojęcia interaktywności i jego różnych formach w sztuce filmowej. Następnie przedstawiam historię interaktywnego filmu oraz jego genezie, w tym początki interaktywnego storytellingu w teatrze, literaturze, a także dziedzinach okołofilmowych mogących mieć wpływ na kształtowanie się interaktywnego filmu. Dalej analizuję problemy, z którymi zmagają się interaktywne dzieła filmowe chcące na stałe zaistnieć w popkulturze oraz poruszam temat produkcji z pogranicza świata gier i filmów. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;6611 | |
dc.subject | Film interaktywny | pl_PL |
dc.subject | platformy internetowe | pl_PL |
dc.subject | full motion video | pl_PL |
dc.subject | przerywniki filmowe | pl_PL |
dc.subject | dokument interaktywny | pl_PL |
dc.subject | powieści paragrafowe | pl_PL |
dc.subject | interaktywny spektakl | pl_PL |
dc.subject | interaktywny teledysk | pl_PL |
dc.title | Interaktywny storytelling w sztuce filmowej | pl_PL |
dc.title.alternative | Berek | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |