Repozytorium PJATK

The quest realism – The impact of technologies on hybrid animation

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Demir, Elif Zulal
dc.date.accessioned 2022-10-24T11:44:41Z
dc.date.available 2022-10-24T11:44:41Z
dc.date.issued 2022-10-24
dc.identifier.issn 2021/LIC/KM/6
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1761
dc.description.abstract This paper explores the techniques of hybrid animation and the methods used to create a more realistic visual when creating animation. First of all, I explained what hybrid animation is and its history with examples. I reviewed the essential animations and movies to explain more about hybrid animation. Later, I presented how to use them more realistically and the importance of principles and timing. I made a revision of two important movie examples in the last chapter. The result of this paper is that hybrid animation becomes widespread with the developing technology and can be used in different combinations. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;6620
dc.subject animation pl_PL
dc.subject hybrid animation pl_PL
dc.subject principles pl_PL
dc.subject realistic pl_PL
dc.title The quest realism – The impact of technologies on hybrid animation pl_PL
dc.title.alternative Hybrid Animation pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto