Repozytorium PJATK

Symulacja ruchu ryb w czasie rzeczywistym w środowisku Unity

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Wójcik, Mikołaj
dc.date.accessioned 2022-10-19T10:53:13Z
dc.date.available 2022-10-19T10:53:13Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 7049
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1729
dc.description.abstract Celem poniższej pracy dyplomowej było stworzenie programu symulującego ruch ryb, w oparciu o popularny algorytm Boids. Odbiorca może poruszać się w stworzonej przestrzeni i wchodzić w proste interakcje z napotkanymi rybami. Stworzona symulacja pozwala na przetwarzanie i wyświetlanie w czasie rzeczywistym kilkudziesięciu tysięcy obiektów ryb jednocześnie. Aby osiągnąć zakładany cel wysokiej jakości oprawy wizualnej i płynności działania programu, autor wykorzystał i opracował takie zagadnienia, jak data-oriented design, przetwarzanie równoległe, obliczenia ogólnego przeznaczenia na karcie graficznej czy animacja i rendering zorientowane na skalowalność. Prz§ybliżono proces powstawania projektu wraz z argumentacją podjętych decyzji projektowych. Opisano szczegóły dotyczące wykorzystania opisanych technik w praktyce. Efekt pracy pozwala zrozumieć istotę znajomości architektury sprzętu komputerowego, do osiągnięcia pełni jego potencjału wydajnościowego. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/25
dc.subject Optymalizacja pl_PL
dc.subject symulacja czasu rzeczywistego pl_PL
dc.subject Boids pl_PL
dc.subject Data-Oriented Design pl_PL
dc.subject przetwarzanie równoległe pl_PL
dc.subject GPGPU pl_PL
dc.subject efekty graficzne pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.title Symulacja ruchu ryb w czasie rzeczywistym w środowisku Unity pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto