Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry 2D z gatunku Hack and Slash z elementami gry RPG

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Flisek, Artur
dc.contributor.author Tryfon, Piotr
dc.date.accessioned 2022-10-19T10:39:18Z
dc.date.available 2022-10-19T10:39:18Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6351
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1726
dc.description.abstract Niniejsza praca opisuje proces tworzenia gry 2D z gatunku Hack and Slash z elementami gry RPG. Celem projektu było stworzenie kompletnego i spójnego produktu pozwalającego na satysfakcjonującą rozgrywkę. Dodatkowo zawarto w niej element dynamicznego ekwipunku. W pracy przedstawiono również założenia i cele projektu, a także sposoby implementacji głównych elementów takich jak: system walki, system zapisu i odczytu gry, system śledzenia gracza oraz system pozyskiwania przedmiotów od przeciwników. Poza implementacją opisano inne części projektu, w tym grafikę gry, animacje i sterowanie. W końcowej części pracy podsumowano projekt i wyzwania, które stanęły przed autorami w trakcie pracy. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/22
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject 2D pl_PL
dc.subject Hack and Slash pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject Role-Playing Game pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry 2D z gatunku Hack and Slash z elementami gry RPG pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto