Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry komputerowej w środowisku Unity urozmaiconej o odwzorowanie warunków pogodowych z wykorzystaniem API

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Pabiniak, Mariusz
dc.contributor.author Polak, Mariusz
dc.date.accessioned 2022-10-19T10:31:45Z
dc.date.available 2022-10-19T10:31:45Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6368
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1725
dc.description.abstract Głównym celem poniższego projektu było stworzenie prostej, dwuwymiarowej gry komputerowej, która miała być urozmaicona o wierne odwzorowanie warunków pogodowych pobranych na podstawie aktualnej lokalizacji. Pobocznym celem było zapewnienie użytkownikowi grywalności, tak aby końcowy produkt nie znudził się po kilku chwilach. Osiągnięcie postawionych wyżej celów oraz technologia użyta do stworzenia gry, zostały po części przybliżone w opisywanym projekcie. Jednocześnie zamysłem, który nie został jawnie postawiony, było przygotowanie do pracy w zespole. Doświadczenie to z pewnością przyda się w przyszłej pracy i nie tylko w przypadku programowania gier komputerowych. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/21
dc.subject API pl_PL
dc.subject C# pl_PL
dc.subject Gra komputerowa pl_PL
dc.subject Pogoda pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject Visual Studio pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry komputerowej w środowisku Unity urozmaiconej o odwzorowanie warunków pogodowych z wykorzystaniem API pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto