Repozytorium PJATK

Proceduralne generowanie w grze komputerowej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Bezler, Anastasiia
dc.contributor.author Michalczyk, Maciej
dc.date.accessioned 2022-10-19T10:27:10Z
dc.date.available 2022-10-19T10:27:10Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6342
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1724
dc.description.abstract W erze gier wideo, trudno jest zaskoczyć aktualnego gracza innowacyjnymi rozwiązaniami. Niestety kreowanie świata od podstaw jest czasochłonne i zajmuje lata, aby zbudować grę wartą uwagi. Zminimalizować ten proces możemy za pomocą proceduralnego generowania, które wykorzystuje mechaniki pseudolosowości, tworząc za każdym razem inny świat. W pracy zostało opisane proceduralne generowanie poziomów na przykładzie gry komputerowej. Zostały zawarte opisy użytych technologii oraz implementacja mechanik. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/20
dc.subject Gra komputerowa pl_PL
dc.subject Proceduralne generowanie pl_PL
dc.subject Narzędzia pl_PL
dc.title Proceduralne generowanie w grze komputerowej pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto