Repozytorium PJATK

Implementacja dynamicznego dostosowania poziomu trudności w grze na przykładzie gry zręcznościowej pt. “Chicken fever”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Nguyen Hai, Ngoc
dc.date.accessioned 2022-10-19T10:23:32Z
dc.date.available 2022-10-19T10:23:32Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6366
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1723
dc.description.abstract Niniejsza praca podejmuje tematykę wykorzystania dynamicznego dostosowywania poziomu trudności w grze komputerowej. Opisuje i stniejące zastosowania tej mechaniki w grach, przedstawia j ej wady, zalety, a także zagrożenia wynikające z korzystania z niej. W skład pracy zalicza się i mplementacja przykładowego mechanizmu dostosowywania poziomu trudności w stworzonej grze zręcznościowej. Opiera się on o zbieranie danych zdefiniowanych j ako wskaźniki sukcesu gracza, analizowanie i ch oraz zmianę zachowań i mechanik w grze, na łatwiejsze l ub trudniejsze, w czasie rzeczywistym. Praca obejmuje opis założeń tego mechanizmu, elementy game designu, przebieg i mplementacji i ocenę wyników j ego zastosowania. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/19
dc.subject Programowanie gier pl_PL
dc.subject dynamiczne wyważanie rozgrywki pl_PL
dc.subject DDA pl_PL
dc.subject C# pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.title Implementacja dynamicznego dostosowania poziomu trudności w grze na przykładzie gry zręcznościowej pt. “Chicken fever” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto