Repozytorium PJATK

The process of creating a computer game in Unity, using a custom MIDI game controller for a rhythm learning application

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Vlasenko, Anna
dc.date.accessioned 2022-10-19T10:18:27Z
dc.date.available 2022-10-19T10:18:27Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6234
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1722
dc.description.abstract The project was developed to show how an unusual custom controller can be used to play a computer game. Another purpose turned out to be finding an efficient way to learn musical notation through playing it. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/18
dc.subject game controllers pl_PL
dc.subject MIDI device pl_PL
dc.subject MIDI instrument pl_PL
dc.subject rhythm game pl_PL
dc.subject Unity Game Engine pl_PL
dc.subject beat mapping pl_PL
dc.subject 3D modeling pl_PL
dc.title The process of creating a computer game in Unity, using a custom MIDI game controller for a rhythm learning application pl_PL
dc.title.alternative Proces tworzenia gry komputerowej w środowisku Unity, wykorzystujący autorski kontroler MIDI w aplikacji do nauki rytmiki pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto