Repozytorium PJATK

Creation process of a Tank Combat Simulation game in Unity Engine.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Paliashchuk, Artsiom
dc.date.accessioned 2022-10-19T10:13:12Z
dc.date.available 2022-10-19T10:13:12Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6206
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1721
dc.description.abstract The purpose of this thesis is to provide an inside of how a tank combat simulation game is made. It will contain the information on processes of creating such important parts for this type of games such as physical model of tank, graphical user interface, non-physical gameplay mechanics and artificial intelligence. Additionally, there will be provided explanations of other possible solutions for this problem and criticism of the already available solutions and propositions for creating the new ones. As a conclusion, this thesis aim is to answer the question “Is it possible to create a tank simulation game in Unity Engine?” pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/17
dc.subject Tank pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject Simulation pl_PL
dc.subject Physics pl_PL
dc.subject Pathfinding pl_PL
dc.subject Combat pl_PL
dc.subject game development pl_PL
dc.title Creation process of a Tank Combat Simulation game in Unity Engine. pl_PL
dc.title.alternative Proces tworzenia gry komputerowej z gatunku symulatorów czołgu z wykorzystaniem silnika Unity3d. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto