Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry komputerowej na przykładzie projektu "Naughty Balls"

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Banasiak, Szymon
dc.contributor.author Stajszczak, Jerzy
dc.date.accessioned 2022-10-19T10:00:23Z
dc.date.available 2022-10-19T10:00:23Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6145
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1718
dc.description.abstract Niniejsza praca przedstawia proces tworzenia pracy dyplomowej w postaci aplikacji multimedialnej, jaką jest gra komputerowa o tytule Naughty Balls. Dokument przybliża kroki podjęte przez autorów w celu dogłębnego zapoznania się z podstawami fizyki, takimi jak prawo powszechnego ciążenia czy zasady dynamiki Newtona, oraz zaimplementowaniu ich w środowisku Unity. Twórcy zdecydowali się podzielić ową pracę na następujące części: ● wprowadzenie do tematyki pracy, określenie jej celu oraz opis projektu gry; ● postawienie tezy - autorzy chcą udowodnić, że autorski silnik fizyki będzie sprawniejszy, niż rozwiązania już znane ze środowiska Unity; ● opis działania autorskiego silnika fizyki, opis teoretyczny zjawisk fizycznych oraz ich implementacja w praktyce poparta konkretnymi przykładami kodu oraz ilustracjami, porównanie z rozwiązaniem gotowym w Unity; ● objaśnienie pozostałych mechanik zaimplementowanych podczas tworzenia gry; ● sformułowanie ostatecznych wniosków oraz odpowiedź na wcześniej postawioną tezę. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/14
dc.subject Informatyka pl_PL
dc.subject Programowanie gier pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry komputerowej na przykładzie projektu "Naughty Balls" pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto