Streszczenie:
Niniejsza praca przedstawia proces tworzenia pracy dyplomowej w postaci aplikacji multimedialnej, jaką jest gra komputerowa o tytule Naughty Balls. Dokument przybliża kroki podjęte przez autorów w celu dogłębnego zapoznania się z podstawami fizyki, takimi jak prawo powszechnego ciążenia czy zasady dynamiki Newtona, oraz zaimplementowaniu ich w środowisku Unity.
Twórcy zdecydowali się podzielić ową pracę na następujące części:
● wprowadzenie do tematyki pracy, określenie jej celu oraz opis projektu gry;
● postawienie tezy - autorzy chcą udowodnić, że autorski silnik fizyki będzie sprawniejszy, niż rozwiązania już znane ze środowiska Unity;
● opis działania autorskiego silnika fizyki, opis teoretyczny zjawisk fizycznych oraz ich implementacja w praktyce poparta konkretnymi przykładami kodu oraz ilustracjami, porównanie z rozwiązaniem gotowym w Unity;
● objaśnienie pozostałych mechanik zaimplementowanych podczas tworzenia gry;
● sformułowanie ostatecznych wniosków oraz odpowiedź na wcześniej postawioną tezę.