Repozytorium PJATK

Budowa interaktywnej aplikacji czasu rzeczywistego w oparciu o gatunek Dungeon Crawler w zintegrowanym środowisku Unity

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Lipińska, Martyna
dc.date.accessioned 2022-10-19T09:52:04Z
dc.date.available 2022-10-19T09:52:04Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6186
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1717
dc.description.abstract Niniejsza praca opisuje zagadnienia związane z realizacją gry, inspirowanej gatunkiem Dungeon Crawler. Pracy towarzyszy prototyp wykonany przy użyciu zintegrowanego środowiska do tworzenia gier “Unity”. Tematem przewodnim jest opis i implementacja typowych dla omawianego gatunku mechanik oraz próba odwzorowania charakterystycznego stylu wizualnego z lat 80-tych przy użyciu obecnie dostępnej technologii. Autorka zamierza przybliżyć czytelnikom czym jest wspomniany gatunek, jakie wyzwania pojawiły się w trakcie tworzenia pracy oraz zastosowane w niej rozwiązania. Kluczowym zagadnieniem pracy jest temat proceduralnej generacji poziomów. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/13
dc.subject Dungeon Crawler pl_PL
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject proceduralna generacja pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.title Budowa interaktywnej aplikacji czasu rzeczywistego w oparciu o gatunek Dungeon Crawler w zintegrowanym środowisku Unity pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto