dc.contributor.author | Lipińska, Martyna | |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T09:52:04Z | |
dc.date.available | 2022-10-19T09:52:04Z | |
dc.date.issued | 2022-10-19 | |
dc.identifier.issn | 6186 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1717 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca opisuje zagadnienia związane z realizacją gry, inspirowanej gatunkiem Dungeon Crawler. Pracy towarzyszy prototyp wykonany przy użyciu zintegrowanego środowiska do tworzenia gier “Unity”. Tematem przewodnim jest opis i implementacja typowych dla omawianego gatunku mechanik oraz próba odwzorowania charakterystycznego stylu wizualnego z lat 80-tych przy użyciu obecnie dostępnej technologii. Autorka zamierza przybliżyć czytelnikom czym jest wspomniany gatunek, jakie wyzwania pojawiły się w trakcie tworzenia pracy oraz zastosowane w niej rozwiązania. Kluczowym zagadnieniem pracy jest temat proceduralnej generacji poziomów. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | 2021/I/EPG/13 | |
dc.subject | Dungeon Crawler | pl_PL |
dc.subject | gra komputerowa | pl_PL |
dc.subject | proceduralna generacja | pl_PL |
dc.subject | Unity | pl_PL |
dc.title | Budowa interaktywnej aplikacji czasu rzeczywistego w oparciu o gatunek Dungeon Crawler w zintegrowanym środowisku Unity | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |