dc.contributor.author | Babenko, Yevhenii | |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T09:45:37Z | |
dc.date.available | 2022-10-19T09:45:37Z | |
dc.date.issued | 2022-10-19 | |
dc.identifier.issn | 6144 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1716 | |
dc.description.abstract | Praca zawiera informacje o tworzeniu gry z gatunku Top-Down Shooter opartej na silniku Unity. Zostało opisane podstawowe założenia teoretyczne tworzenia gier, a także zastosowanie tej wiedzy w praktyce przy tworzeniu projektu dyplomowego. Głównym celem pracy było przeprowadzenie eksperymentu z gatunkiem Top-Down Shooter i elementami rozgrywki spowalniającymi czas | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | 2021/I/EPG/12 | |
dc.subject | SPOWOLNIENIE CZASU | pl_PL |
dc.subject | TOP-DOWN SHOOTER | pl_PL |
dc.subject | SCIENCE FICTION | pl_PL |
dc.title | Tworzenie multimedialnej aplikacji czasu rzeczywistego w środowisku Unity na przykładzie projektu gry komputerowej „Space Hostage” | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |