Repozytorium PJATK

Tworzenie multimedialnej aplikacji czasu rzeczywistego w środowisku Unity na przykładzie projektu gry komputerowej „Space Hostage”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Babenko, Yevhenii
dc.date.accessioned 2022-10-19T09:45:37Z
dc.date.available 2022-10-19T09:45:37Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6144
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1716
dc.description.abstract Praca zawiera informacje o tworzeniu gry z gatunku Top-Down Shooter opartej na silniku Unity. Zostało opisane podstawowe założenia teoretyczne tworzenia gier, a także zastosowanie tej wiedzy w praktyce przy tworzeniu projektu dyplomowego. Głównym celem pracy było przeprowadzenie eksperymentu z gatunkiem Top-Down Shooter i elementami rozgrywki spowalniającymi czas pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/12
dc.subject SPOWOLNIENIE CZASU pl_PL
dc.subject TOP-DOWN SHOOTER pl_PL
dc.subject SCIENCE FICTION pl_PL
dc.title Tworzenie multimedialnej aplikacji czasu rzeczywistego w środowisku Unity na przykładzie projektu gry komputerowej „Space Hostage” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto