dc.contributor.author | Mazurowski, Bartłomiej | |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T09:40:43Z | |
dc.date.available | 2022-10-19T09:40:43Z | |
dc.date.issued | 2022-10-19 | |
dc.identifier.issn | 6194 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1715 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca opisuje elementy składające się na grę taktyczna oraz proces ich implementacji przy pomocy silnika Unity. Porusza zagadnienia pathfindingu, mechanizmów pozwalających na reakcję na poczynania gracza, a także serializacji map oraz sztucznej inteligencji. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | 2021/I/EPG/11 | |
dc.subject | 2D | pl_PL |
dc.subject | gra komputerowa | pl_PL |
dc.subject | A* | pl_PL |
dc.subject | pathfinding | pl_PL |
dc.subject | Unity | pl_PL |
dc.subject | serializacja | pl_PL |
dc.title | Wielowątkowy system pathfindingu w środowisku Unity na przykładzie gry taktycznej | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |