Repozytorium PJATK

Wielowątkowy system pathfindingu w środowisku Unity na przykładzie gry taktycznej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Mazurowski, Bartłomiej
dc.date.accessioned 2022-10-19T09:40:43Z
dc.date.available 2022-10-19T09:40:43Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6194
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1715
dc.description.abstract Niniejsza praca opisuje elementy składające się na grę taktyczna oraz proces ich implementacji przy pomocy silnika Unity. Porusza zagadnienia pathfindingu, mechanizmów pozwalających na reakcję na poczynania gracza, a także serializacji map oraz sztucznej inteligencji. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/11
dc.subject 2D pl_PL
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject A* pl_PL
dc.subject pathfinding pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject serializacja pl_PL
dc.title Wielowątkowy system pathfindingu w środowisku Unity na przykładzie gry taktycznej pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto