Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry komputerowej w środowisku Unity na przykładzie projektu „POC Man”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Karpinskyi, Volodymyr
dc.date.accessioned 2022-10-19T09:33:06Z
dc.date.available 2022-10-19T09:33:06Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6168
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1713
dc.description.abstract Praca zawiera informacje o tworzeniu gry w gatunku platformer na silniku Unity. W części pisemnej zostały przedstawione podstawy teoretyczne tworzenia i programowania gier oraz informacje dotyczące zastosowania tej wiedzy w praktyce. Celem pracy dyplomowej było stworzenie gry z własną grafiką oraz przeprowadzania eksperymentu z połączeniem dwóch gatunków: platformówki oraz roguelike. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/9
dc.subject PLATFORMÓWKA pl_PL
dc.subject ROGUELIKE pl_PL
dc.subject LOSOWA GENERACJA POZIOMÓW pl_PL
dc.subject PIXEL ART. pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry komputerowej w środowisku Unity na przykładzie projektu „POC Man” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto