dc.contributor.author | Karpinskyi, Volodymyr | |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T09:33:06Z | |
dc.date.available | 2022-10-19T09:33:06Z | |
dc.date.issued | 2022-10-19 | |
dc.identifier.issn | 6168 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1713 | |
dc.description.abstract | Praca zawiera informacje o tworzeniu gry w gatunku platformer na silniku Unity. W części pisemnej zostały przedstawione podstawy teoretyczne tworzenia i programowania gier oraz informacje dotyczące zastosowania tej wiedzy w praktyce. Celem pracy dyplomowej było stworzenie gry z własną grafiką oraz przeprowadzania eksperymentu z połączeniem dwóch gatunków: platformówki oraz roguelike. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | 2021/I/EPG/9 | |
dc.subject | PLATFORMÓWKA | pl_PL |
dc.subject | ROGUELIKE | pl_PL |
dc.subject | LOSOWA GENERACJA POZIOMÓW | pl_PL |
dc.subject | PIXEL ART. | pl_PL |
dc.title | Proces tworzenia gry komputerowej w środowisku Unity na przykładzie projektu „POC Man” | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |