dc.contributor.author | Łukasik, Michał | |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T09:24:40Z | |
dc.date.available | 2022-10-19T09:24:40Z | |
dc.date.issued | 2022-10-19 | |
dc.identifier.issn | 6191 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1711 | |
dc.description.abstract | Tematem niniejszej pracy dyplomowej jest tworzenie strategicznej gier turowej w środowisku Unity. Opisane w niej są problemy, które wystąpiły podczas opracowywania gry “Decadence: The Wars of Lupain”, a także rozwiązania, które zostały zastosowane, by powyższym problemom zaradzić. Opisane trudności dotyczą zarówno samego procesu programowania gry, jak i jej designu czy też balansu rozgrywki. Równie istotną częścią pracy dyplomowej jest współpraca z artystką. Dostarczyła ona wszystkich elementów graficznych potrzebnych do zbudowania kompletnej gry komputerowej. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | 2021/I/EPG/7 | |
dc.subject | Unity | pl_PL |
dc.subject | gra strategiczna | pl_PL |
dc.subject | gra turowa | pl_PL |
dc.subject | gry komputerowe | pl_PL |
dc.subject | C# | pl_PL |
dc.title | Proces tworzenia strategicznej gry turowej w środowisku Unity na przykładzie gry “Decadence: The Wars of Lupain” | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |