Repozytorium PJATK

Proces tworzenia strategicznej gry turowej w środowisku Unity na przykładzie gry “Decadence: The Wars of Lupain”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Łukasik, Michał
dc.date.accessioned 2022-10-19T09:24:40Z
dc.date.available 2022-10-19T09:24:40Z
dc.date.issued 2022-10-19
dc.identifier.issn 6191
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1711
dc.description.abstract Tematem niniejszej pracy dyplomowej jest tworzenie strategicznej gier turowej w środowisku Unity. Opisane w niej są problemy, które wystąpiły podczas opracowywania gry “Decadence: The Wars of Lupain”, a także rozwiązania, które zostały zastosowane, by powyższym problemom zaradzić. Opisane trudności dotyczą zarówno samego procesu programowania gry, jak i jej designu czy też balansu rozgrywki. Równie istotną częścią pracy dyplomowej jest współpraca z artystką. Dostarczyła ona wszystkich elementów graficznych potrzebnych do zbudowania kompletnej gry komputerowej. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/EPG/7
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject gra strategiczna pl_PL
dc.subject gra turowa pl_PL
dc.subject gry komputerowe pl_PL
dc.subject C# pl_PL
dc.title Proces tworzenia strategicznej gry turowej w środowisku Unity na przykładzie gry “Decadence: The Wars of Lupain” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto