dc.contributor.author |
Marasek, Krzysztof |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-22T21:25:29Z |
|
dc.date.available |
2013-06-22T21:25:29Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Unpublished paper presented at Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce Conference, Warszawa 2006 |
pl_PL |
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/169 |
|
dc.description.abstract |
Komunikacja głosowa z komputerem już od wielu lat jest marzeniem zarówno inżynierów użyteczności jak i zwykłych użytkowników komputerów. Wydawać by się mogło, że stworzenie głosowego interfejsu do komputera nie powinno stanowić w dobie tak szybkiego rozwoju technik komputerowych specjalnego problemu. Niestety, na przeszkodzie w efektywnym wykorzystaniu mowy w technice komputerowej staje nie tyle brak mocy obliczeniowej, co kłopoty ze stworzeniem użytecznego interfejsu głosowego w warunkach ograniczonego języka rozpoznawanego przez komputer.
W poniższej pracy przedstawiono zagadnienia związane z designem interfejsu głosowego w zastosowaniach telefonicznych oraz dla urządzeń mobilnych. |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce; |
|
dc.subject |
użyteczność |
pl_PL |
dc.subject |
interfejs użytkownika |
pl_PL |
dc.subject |
głos |
pl_PL |
dc.subject |
Research Subject Categories::TECHNOLOGY::Information technology::Computer science::Computer science |
pl_PL |
dc.title |
Użyteczność interfejsów głosowych |
pl_PL |
dc.type |
Article |
pl_PL |