Repozytorium PJATK

„2070” Proces tworzenia realistycznych modeli z wykorzystaniem elementów proceduralnych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kowalczyk, Jędrzej
dc.date.accessioned 2022-10-17T13:16:26Z
dc.date.available 2022-10-17T13:16:26Z
dc.date.issued 2022-10-17
dc.identifier.issn 6175
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1657
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie procesu tworzenia modeli 3D i umieszczenie ich na scenie. Główna postać to fikcyjny, antropomorficzny wilk. Praca przedstawia historię grafiki 3D, zagadnienia teoretyczne i główne sposoby tworzenia modeli. Skupiono się na przedstawieniu procesu twórczego – zaczynając od zebrania pomysłów i inspiracji, modelowania, symulacji, ustawienia renderera kończąc na stworzeniu finalnego filmu demonstracyjnego przedstawiającego gotową scenę i szczegóły modeli. Omówiono również kilka najpopularniejszych programów wykorzystywanych w procesie twórczym. Grafika komputerowa jest bardzo obszerną dziedziną wiedzy. W ciągu ostatnich dwóch dekad można było zauważyć znaczący wzrost rozwiązań wykorzystujących grafikę 3D głównie za sprawą wzrostu mocy obliczeniowej komputerów. Obecnie każdy może cieszyć się świetnie wyglądającymi grami nawet na sprzęcie z niższej półki cenowej. Oczywiście grafika 3D nie jest wykorzystywana tylko w grach. Dodatkowo można wymienić następujące dziedziny: efekty VFX w kinematografii, animacje, tworzenie projektów i wizualizacji w programach typu CAD, różnego rodzaju symulacje, AR, VR, wydruki 3D pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/E3D/5
dc.subject punkt pl_PL
dc.subject krawędź pl_PL
dc.subject poligon pl_PL
dc.subject topologia pl_PL
dc.subject scenariusz pl_PL
dc.subject animacja pl_PL
dc.subject proceduralność pl_PL
dc.subject UV pl_PL
dc.subject teksturowanie pl_PL
dc.subject rig pl_PL
dc.subject keyframes pl_PL
dc.subject mapa wag pl_PL
dc.subject renderowanie pl_PL
dc.subject PBR pl_PL
dc.subject ZBrush pl_PL
dc.subject Maya pl_PL
dc.subject Blender pl_PL
dc.subject Marvelous Designer pl_PL
dc.subject Substance Painter pl_PL
dc.title „2070” Proces tworzenia realistycznych modeli z wykorzystaniem elementów proceduralnych pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto