Repozytorium PJATK

Produkcja filmu animowanego przy pomocy grafiki 3D

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Wierzbicki, Daniel
dc.date.accessioned 2022-10-17T13:07:23Z
dc.date.available 2022-10-17T13:07:23Z
dc.date.issued 2022-10-17
dc.identifier.issn 6238
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1656
dc.description.abstract Poniższa praca opisuje proces przygotowania środowiska dla sceny oraz animowanie znajdującej się w niej obiektów trójwymiarowych. Jest w niej przedstawione w jaki sposób planuje się scenariusz oraz przedprodukcyjny proces przygotowawczy. Następnie zawarte są w niej programy oraz ich funkcje wykorzystane do zrealizowania pożądanych modeli i animacji. Głównym oprogramowaniem użytym w pracy jest „Blender”, w którym została zbudowana cała scena wraz z animacją i większością obiektów. Mimo iż w pracy zostały wykorzystane gotowe tekstury zaimportowane na podstawie otwartej licencji, w późniejszej części znajduje się opis w jaki sposób można taką teksturę utworzyć oraz jakich narzędzi do tego użyć. Na końcu pracy znajduje się ogólne podsumowanie oraz wyciągnięte wnioski z osiągniętego efektu końcowego. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/E3D/4
dc.subject Animacja pl_PL
dc.subject model pl_PL
dc.subject obiekt pl_PL
dc.subject rigowanie pl_PL
dc.subject funkcja pl_PL
dc.subject modyfikator pl_PL
dc.subject ograniczenie pl_PL
dc.subject szkielet pl_PL
dc.subject renderowanie pl_PL
dc.title Produkcja filmu animowanego przy pomocy grafiki 3D pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto