dc.contributor.author | Wierzbicki, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2022-10-17T13:07:23Z | |
dc.date.available | 2022-10-17T13:07:23Z | |
dc.date.issued | 2022-10-17 | |
dc.identifier.issn | 6238 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1656 | |
dc.description.abstract | Poniższa praca opisuje proces przygotowania środowiska dla sceny oraz animowanie znajdującej się w niej obiektów trójwymiarowych. Jest w niej przedstawione w jaki sposób planuje się scenariusz oraz przedprodukcyjny proces przygotowawczy. Następnie zawarte są w niej programy oraz ich funkcje wykorzystane do zrealizowania pożądanych modeli i animacji. Głównym oprogramowaniem użytym w pracy jest „Blender”, w którym została zbudowana cała scena wraz z animacją i większością obiektów. Mimo iż w pracy zostały wykorzystane gotowe tekstury zaimportowane na podstawie otwartej licencji, w późniejszej części znajduje się opis w jaki sposób można taką teksturę utworzyć oraz jakich narzędzi do tego użyć. Na końcu pracy znajduje się ogólne podsumowanie oraz wyciągnięte wnioski z osiągniętego efektu końcowego. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | 2021/I/E3D/4 | |
dc.subject | Animacja | pl_PL |
dc.subject | model | pl_PL |
dc.subject | obiekt | pl_PL |
dc.subject | rigowanie | pl_PL |
dc.subject | funkcja | pl_PL |
dc.subject | modyfikator | pl_PL |
dc.subject | ograniczenie | pl_PL |
dc.subject | szkielet | pl_PL |
dc.subject | renderowanie | pl_PL |
dc.title | Produkcja filmu animowanego przy pomocy grafiki 3D | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |