Repozytorium PJATK

Wdrożenie systemu CRM HubSpot w spółce świadczącej usługi faktoringowe

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Sumisławska, Agata
dc.date.accessioned 2022-10-01T06:21:16Z
dc.date.available 2022-10-01T06:21:16Z
dc.date.issued 2022-10-01
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1587
dc.description.abstract Niniejsza praca będzie dotyczyła wdrożenia systemu CRM HubSpot w spółce świadczącej usługi faktoringowe, aby zautomatyzować procesy w niej zachodzące. Ze względu na to, że opisywana spółka współdziała z sektorem bankowym oraz ponieważ należy do bardzo konkurencyjnego rynku, część danych musi pozostać anonimowa. Stanowiło to przeszkodę w szczegółowym i dogłębnym opisaniu całego procesu wdrożeniowego. Praca jednak w możliwie najdokładniejszy sposób będzie wyjaśniała każdy jego etap. Informacje konieczne do jej napisania zostały zgromadzone dzięki wyczerpującym wywiadom przeprowadzanym przez autorkę pracy z osobą decyzyjną w spółce. Celem pracy jest wyjaśnienie w jaki sposób konkretna organizacja zdecydowała się na wybór rozwiązania spełniającego jej potrzeby oraz jakie kroki zostały podjęte od momentu wybrania systemu do momentu jego uruchomienia. System CRM HubSpot został również oceniony pod kątem spełnienia pierwotnych potrzeb spółki oraz opisane zostały plany na kolejne automatyzacje. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/ZP/30
dc.subject Wdrożenie oprogramowania pl_PL
dc.subject CRM pl_PL
dc.subject Dashboard pl_PL
dc.subject User Stories pl_PL
dc.title Wdrożenie systemu CRM HubSpot w spółce świadczącej usługi faktoringowe pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto