Streszczenie:
Niniejsza praca będzie dotyczyła wdrożenia systemu CRM HubSpot w spółce świadczącej usługi faktoringowe, aby zautomatyzować procesy w niej zachodzące. Ze względu na to, że opisywana spółka współdziała z sektorem bankowym oraz ponieważ należy do bardzo konkurencyjnego rynku, część danych musi pozostać anonimowa. Stanowiło to przeszkodę w szczegółowym i dogłębnym opisaniu całego procesu wdrożeniowego. Praca jednak w możliwie najdokładniejszy sposób będzie wyjaśniała każdy jego etap. Informacje konieczne do jej napisania zostały zgromadzone dzięki wyczerpującym wywiadom przeprowadzanym przez autorkę pracy z osobą decyzyjną w spółce.
Celem pracy jest wyjaśnienie w jaki sposób konkretna organizacja zdecydowała się na wybór rozwiązania spełniającego jej potrzeby oraz jakie kroki zostały podjęte od momentu wybrania systemu do momentu jego uruchomienia. System CRM HubSpot został również oceniony pod kątem spełnienia pierwotnych potrzeb spółki oraz opisane zostały plany na kolejne automatyzacje.