dc.contributor.author |
Plewa, Katarzyna |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-01T06:17:31Z |
|
dc.date.available |
2022-10-01T06:17:31Z |
|
dc.date.issued |
2022-10-01 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1586 |
|
dc.description.abstract |
W poniższej pracy przedstawiono ocenę użyteczności serwisu PKP Intercity
i propozycję nowej wersji tego serwisu stworzonej w oparciu o wyniki testu użyteczności
i opinie Użytkowników. Praca składa się z przeglądu piśmiennictwa, opisu obecnej wersji
serwisu internetowego, opinii Użytkowników, oceny użyteczności obecnej wersji
serwisu internetowego oraz propozycji nowej wersji serwisu. W pracy przedstawione
zostały także korzyści wynikające z projektowania bazującego na doświadczeniach
użytkownika. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
2021/I/ZP/29 |
|
dc.subject |
User Experience |
pl_PL |
dc.subject |
użyteczność |
pl_PL |
dc.subject |
PKP Intercity |
pl_PL |
dc.subject |
proces zakupowy |
pl_PL |
dc.subject |
projektowanie interfejsów |
pl_PL |
dc.subject |
testy użyteczności |
pl_PL |
dc.title |
Ocena użyteczności serwisu internetowego PKP Intercity |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |