dc.description.abstract |
W mojej pracy inżynierskiej przedstawię pojęcia związane z zarządzaniem relacjami z klientem przy udziale systemu CRM. Potrzeba wdrożenia opisywanego przeze mnie systemu informatycznego była podyktowana zapewnieniem odpowiedniego wsparcia świadczonych usług związanych z kontaktami przedstawicieli farmaceutycznych z osobami i placówkami medycznymi.
Praca jest złożona z kilku rozdziałów. Pierwszy rozdział prezentuje ogólne pojęcie CRM, genezę powstania systemów CRM, pojęcia, a także zalety, jakie otrzymuje klient z wdrożenia tego konkretnego systemu, także funkcje i cele systemu CRM. Drugi rozdział przedstawia pojęcie ogólne pojęcie dostarczania systemu CRM, ogólne pojęcie wizji CRM oraz przykłady popularnych systemów CRM. Z kolei trzeci rozdział opisuje projekt przykładowej analizy wdrażania systemu CRM poprzez ukazanie funkcjonowanie wybranych modułów systemu CRM poprzez opis firmy, systemu, przypadki użycia z opisami oraz przegląd aplikacji. Ostatni element pracy inżynierskiej jest podsumowaniem, ze szczególnym naciskiem na ukazanie budowy relacji klienta z firmą, jako ważny aspekt zarządzania relacjami z klientem. |
pl_PL |