dc.contributor.author |
Kuźma, Monika |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-30T06:16:51Z |
|
dc.date.available |
2022-09-30T06:16:51Z |
|
dc.date.issued |
2022-09-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1559 |
|
dc.description.abstract |
Praca opisuje sposób rozszerzenia systemu Business Intelligence w firmie z branży telekomunikacyjnej o obszar wspomagający zarządzanie wartością klienta. Praca składa się z przeglądu literatury przedmiotu, opisu stanu obecnego w wybranym przedsiębiorstwie, opisu potrzeb i wymagań oraz projektu rozwiązania i przebiegu jego wdrożenia. W szczególności przedstawiony został projekt nowego agregatu analitycznego umożliwiającego wszechstronne analizy marży, przychodów i kosztów generowanych przez klientów korzystających z usług firmy. Agregat powstał jako uzupełnienie istniejącej już w przedsiębiorstwie hurtowni danych. W pracy przedstawione zostały również sposoby wykorzystania wprowadzonego rozwiązania oraz korzyści jakie z tego wynikają. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
2021/I/AB/32 |
|
dc.subject |
Business Intelligence |
pl_PL |
dc.subject |
analiza biznesowa |
pl_PL |
dc.subject |
hurtownia danych |
pl_PL |
dc.subject |
branża telekomunikacyjna |
pl_PL |
dc.subject |
marża |
pl_PL |
dc.subject |
wartość klienta |
pl_PL |
dc.title |
Wykorzystanie systemu Business Intelligence w celu wsparcia zarządzania wartością klienta w firmie telekomunikacyjnej |
pl_PL |
dc.title.alternative |
The Contribution of Business Intelligence System to Customer Value Management in Telecommunications Company |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |