Repozytorium PJATK

Wykorzystanie systemu Business Intelligence w celu wsparcia zarządzania wartością klienta w firmie telekomunikacyjnej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kuźma, Monika
dc.date.accessioned 2022-09-30T06:16:51Z
dc.date.available 2022-09-30T06:16:51Z
dc.date.issued 2022-09-30
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1559
dc.description.abstract Praca opisuje sposób rozszerzenia systemu Business Intelligence w firmie z branży telekomunikacyjnej o obszar wspomagający zarządzanie wartością klienta. Praca składa się z przeglądu literatury przedmiotu, opisu stanu obecnego w wybranym przedsiębiorstwie, opisu potrzeb i wymagań oraz projektu rozwiązania i przebiegu jego wdrożenia. W szczególności przedstawiony został projekt nowego agregatu analitycznego umożliwiającego wszechstronne analizy marży, przychodów i kosztów generowanych przez klientów korzystających z usług firmy. Agregat powstał jako uzupełnienie istniejącej już w przedsiębiorstwie hurtowni danych. W pracy przedstawione zostały również sposoby wykorzystania wprowadzonego rozwiązania oraz korzyści jakie z tego wynikają. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/AB/32
dc.subject Business Intelligence pl_PL
dc.subject analiza biznesowa pl_PL
dc.subject hurtownia danych pl_PL
dc.subject branża telekomunikacyjna pl_PL
dc.subject marża pl_PL
dc.subject wartość klienta pl_PL
dc.title Wykorzystanie systemu Business Intelligence w celu wsparcia zarządzania wartością klienta w firmie telekomunikacyjnej pl_PL
dc.title.alternative The Contribution of Business Intelligence System to Customer Value Management in Telecommunications Company pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto