Repozytorium PJATK

E-sport - biznes przyszłości. Analiza rynku e-sportowego na przestrzeni ostatnich lat.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Szarek, Mateusz
dc.date.accessioned 2022-09-30T06:05:08Z
dc.date.available 2022-09-30T06:05:08Z
dc.date.issued 2022-09-30
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1557
dc.description.abstract Poniższa praca zawiera przeprowadzoną przez Autora analizę dotyczącą rynku e-sportowego w aspekcie branży. Praca wyjaśnia w jaki sposób funkcjonuje rynek e-sportowy, kto z niego korzysta, kto na nim zarabia, w jaki sposób jest on ciągle rozwijany. Informacje zawarte w tekście przybliżą Czytelnikowi istotę rynku e-sportowego oraz wszystkich aspektów z nim związanych. Rozdział 3 (,,Analiza rozwoju rynku e-sportowego”) zawiera omówienie zjawisko wzrostu popularności zmagań e-sportowych, źródła dochodów e-sportowców, źródła przychodów branży oraz e-sport w aspekcie kształtowania kompetencji zawodowych. Rozdział 4. (,,Segmentacja rynku e-sportowego’’) zawiera segmentację rynku e-sportowego z podziałem na regiony, popularność gier, rodzaj konsumenta oraz dochodowość danego tytułu. Rozdział 5. (,,Analiza platform komunikacyjnych e-sportu”) zawiera analizę istniejących platform komunikacyjnych wykorzystywanych przez odbiorców e-sportu oraz sposoby dotarcia sponsorów do potencjalnych odbiorców rynku e-sport. Rozdział 6. (,,Technologia nowych mediów w e-sporcie’’) zawiera informacje na temat potrzeb e-sportowców oraz w jaki sposób przy użyciu nowoczesnej technologii przygotowują się oni do zawodów. Rozdział 7 (,,Wpływ sytuacji spowodowanej występowaniem pandemii nowego korona wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19 na rynek e-sportowy’’) zawiera informację o wpływie korona wirusa na rynek e-sportu. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/AB/30
dc.subject e-sport pl_PL
dc.subject zawodnicy pl_PL
dc.subject turniej pl_PL
dc.subject gracze pl_PL
dc.subject rynek pl_PL
dc.title E-sport - biznes przyszłości. Analiza rynku e-sportowego na przestrzeni ostatnich lat. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto