dc.description.abstract |
Poniższa praca zawiera przeprowadzoną przez Autora analizę dotyczącą rynku e-sportowego w aspekcie branży. Praca wyjaśnia w jaki sposób funkcjonuje rynek e-sportowy, kto z niego korzysta, kto na nim zarabia, w jaki sposób jest on ciągle rozwijany. Informacje zawarte w tekście przybliżą Czytelnikowi istotę rynku e-sportowego oraz wszystkich aspektów z nim związanych.
Rozdział 3 (,,Analiza rozwoju rynku e-sportowego”) zawiera omówienie zjawisko wzrostu popularności zmagań e-sportowych, źródła dochodów e-sportowców, źródła przychodów branży oraz e-sport w aspekcie kształtowania kompetencji zawodowych.
Rozdział 4. (,,Segmentacja rynku e-sportowego’’) zawiera segmentację rynku e-sportowego z podziałem na regiony, popularność gier, rodzaj konsumenta oraz dochodowość danego tytułu.
Rozdział 5. (,,Analiza platform komunikacyjnych e-sportu”) zawiera analizę istniejących platform komunikacyjnych wykorzystywanych przez odbiorców e-sportu oraz sposoby dotarcia sponsorów do potencjalnych odbiorców rynku e-sport.
Rozdział 6. (,,Technologia nowych mediów w e-sporcie’’) zawiera informacje na temat potrzeb e-sportowców oraz w jaki sposób przy użyciu nowoczesnej technologii przygotowują się oni do zawodów.
Rozdział 7 (,,Wpływ sytuacji spowodowanej występowaniem pandemii nowego korona wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19 na rynek e-sportowy’’) zawiera informację o wpływie korona wirusa na rynek e-sportu. |
pl_PL |