dc.contributor.author |
Szepczyński, Sebastian |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-29T12:54:07Z |
|
dc.date.available |
2022-09-29T12:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-09-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1551 |
|
dc.description.abstract |
Wdrożenie systemu wspierającego rozpatrywanie reklamacji w przedsiębiorstwie produkującym suplementy diety
Niniejsza praca, przedstawia wdrożenie systemu wspierającego rozpatrywanie reklamacji do nowego w przedsiębiorstwie systemu ERP-SAP. Obszarem, na którym Autor skupia swoje rozważania jest reklamacja łańcucha dostaw. Autor przeprowadza charakterystykę analizowanego przedsiębiorstwa wraz z optymalizacją zmian w jakości. Przedstawia różnice oraz zalety wynikające z wdrożenia systemu. Przedstawia także wybrane obszary nowo wdrożonego systemu ERP. Dodatkowym elementem wdrożenia wykazanym w analizie przedwdrożeniowej jest również utworzenie standardowej procedury operacyjnej. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
2021/I/AB/24 |
|
dc.subject |
klient |
pl_PL |
dc.subject |
procedura |
pl_PL |
dc.subject |
procesy |
pl_PL |
dc.subject |
system ERP |
pl_PL |
dc.subject |
reklamacja |
pl_PL |
dc.subject |
jakość |
pl_PL |
dc.title |
Wdrożenie systemu wspierającego rozpatrywanie reklamacji w przedsiębiorstwie produkującym suplementy diety |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Implementation of a system supporting complaints handling in a company producing dietary supplements |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |