Repozytorium PJATK

Wdrożenie systemu wspierającego rozpatrywanie reklamacji w przedsiębiorstwie produkującym suplementy diety

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Szepczyński, Sebastian
dc.date.accessioned 2022-09-29T12:54:07Z
dc.date.available 2022-09-29T12:54:07Z
dc.date.issued 2022-09-29
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1551
dc.description.abstract Wdrożenie systemu wspierającego rozpatrywanie reklamacji w przedsiębiorstwie produkującym suplementy diety Niniejsza praca, przedstawia wdrożenie systemu wspierającego rozpatrywanie reklamacji do nowego w przedsiębiorstwie systemu ERP-SAP. Obszarem, na którym Autor skupia swoje rozważania jest reklamacja łańcucha dostaw. Autor przeprowadza charakterystykę analizowanego przedsiębiorstwa wraz z optymalizacją zmian w jakości. Przedstawia różnice oraz zalety wynikające z wdrożenia systemu. Przedstawia także wybrane obszary nowo wdrożonego systemu ERP. Dodatkowym elementem wdrożenia wykazanym w analizie przedwdrożeniowej jest również utworzenie standardowej procedury operacyjnej. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/I/AB/24
dc.subject klient pl_PL
dc.subject procedura pl_PL
dc.subject procesy pl_PL
dc.subject system ERP pl_PL
dc.subject reklamacja pl_PL
dc.subject jakość pl_PL
dc.title Wdrożenie systemu wspierającego rozpatrywanie reklamacji w przedsiębiorstwie produkującym suplementy diety pl_PL
dc.title.alternative Implementation of a system supporting complaints handling in a company producing dietary supplements pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto