Streszczenie:
Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie jak system BI może usprawnić działanie firmy poprzez dobranie odpowiednich KPI i zaprezentowanie ich w formie wizualnej.
Wnioski z analizy podjętych działań i tematu pracy stały się podstawą dla sformułowania następującego problemu badawczego:
Czy odpowiednio dobrane KPI mogą pomóc w prowadzeniu firmy z branży
e-commerce?
Rozdział I przybliża pojęcie e-commerce, przedstawia stan e-commerce w Polsce oraz najbardziej popularne serwisy. Przedstawia wady i zalety branży e-commerce, zarówno z perspektywy klienta, jak i przedsiębiorcy. Można przeczytać w nim o wyborze najważniejszych KPI dla branży e-commerce.
Rozdział II przedstawia przykładową firmę z branży e-commerce i największe stojące przed nią wyzwania. W tym rozdziale została również przygotowana analiza wymagań.
Rozdział III przedstawia i omawia propozycję użycia systemu BI.
Rozdział IV przedstawia rozwiązanie problemu badawczego, czyli wnioski płynące z analizy danych.