Repozytorium PJATK

Identyfikacja wizualna marki beauty na podstawie firmy oferującej usługi kosmetyczne

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kania, Aleksandra
dc.date.accessioned 2022-09-29T10:51:29Z
dc.date.available 2022-09-29T10:51:29Z
dc.date.issued 2022-09-29
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1539
dc.description.abstract Niniejsza praca dyplomowa poświęcona jest identyfikacji wizualnej marki z branży beauty na przykładzie firmy, która oferuje usługi kosmetyczne, w szczególności wykonanie makijażu. W swojej pracy skupiam się na najważniejszych elementach identyfikacji wizualnej na przykładzie firmy Victoria Byszko. Głównym źródłem inspiracji mojej pracy dyplomowej są moje osobiste doświadczenia z zakresu fotografii, wizażu oraz grafiki. Pomysł na taką identyfikację zrodził się na przestrzeli lat w których rozwijałam swoje zainteresowanie fotografią. Swoją pasję do robienia zdjęć połączyłam z wykonywaniem makijaży, w wieku 16 lat. W ramach nauki rozwinęłam umiejętności posługiwania się różnorodnymi programami graficznymi, dzięki czemu byłam w stanie zaprojektować właśnie taką identyfikację. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/LIC/WIZ/85
dc.subject grafika pl_PL
dc.title Identyfikacja wizualna marki beauty na podstawie firmy oferującej usługi kosmetyczne pl_PL
dc.title.alternative Identyfikacja wizualna marki beauty pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto