Repozytorium PJATK

Wpływ reklamy na konsumpcjonizm lat 50. i 60. w Stanach Zjednoczonych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kozma, Julia
dc.date.accessioned 2022-09-29T09:27:17Z
dc.date.available 2022-09-29T09:27:17Z
dc.date.issued 2022-09-29
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1532
dc.description.abstract Historia reklamy oraz jej dalszy rozwój miały znaczący wpływ na rozprzestrzenianie się konsumpcyjnego stylu życia. Nieustająca pogoń za niemożliwym oraz coraz większe pensje pozwalały na tymczasowe zaspokojenie potrzeb amerykanów poprzez kupowanie nowych produktów. W swojej pracy pisemnej skupiłam się na ukazaniu problemu wpływu reklamy na rozwijający się kapitalizm i konsumpcjonizm wśród obywateli Stanów Zjednoczonych lat 50. i 60. XX wieku. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/LIC/WIZ/78
dc.subject Stany Zjednoczone pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.title Wpływ reklamy na konsumpcjonizm lat 50. i 60. w Stanach Zjednoczonych pl_PL
dc.title.alternative GDYlody - Przewodnik po gdyńskich lodziarniach pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto