Repozytorium PJATK

Czy design, zawartość i ilość różnych wersji albumów muzycznych wydawanych na płytach CD wpływa na ich sprzedaż fizyczną?

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kołomażnik, Weronika
dc.date.accessioned 2022-09-29T08:55:32Z
dc.date.available 2022-09-29T08:55:32Z
dc.date.issued 2022-09-29
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1526
dc.description.abstract Celem pracy pt. „Czy design, zawartość i ilość różnych wersji albumów muzycznych wydawanych na płytach CD wpływa na ich sprzedaż fizyczną?” jest zbadanie, czy w przypadku zmiany formy sprzedaży albumów fizycznych na nośniku CD, konsumenci będą skłonni do ich zakupu. Przeprowadzone badania i analizy służą temu, by udowodnić, że albumy muzyczne w połączeniu z różnorodną oprawą graficzną oraz obecnością dodatków będą radzić sobie lepiej na rynku muzycznym. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/LIC/WIZ/72
dc.subject album pl_PL
dc.subject konsument pl_PL
dc.subject sprzedaż fizyczna pl_PL
dc.subject design pl_PL
dc.subject ankieta pl_PL
dc.title Czy design, zawartość i ilość różnych wersji albumów muzycznych wydawanych na płytach CD wpływa na ich sprzedaż fizyczną? pl_PL
dc.title.alternative The Dream Chapter: BOX SET – projekt zestawu trzech albumów pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto