Streszczenie:
Pomysł na projekt mojej części praktycznej powstał dzięki mojemu zainteresowaniu
modelowaniem 3D. Od samego dzieciństwa różne gry oraz filmy rozwijały moje myślenie
kreatywne. Ciągłe wymyślałem historie, światy i postacie, kiedy grałem w gry. W jakimś
sensie można powiedzieć, że prawie nic się nie zmieniło, a jednak wyszło na poziom bardziej
poważny. Inspirując się gatunkiem “science fiction”, a szczególnie fabułą filmów takich jak
“Bladerunner 2049”, “Ghost in the Shell” oraz jedną z moich ulubionych gier wideo
(“Titanfall”), postanowiłem wymodelować i zaprezentować całą scenę w podobnym stylu. W
znalezieniu stylu wizualnego modeli 3D były pomocne utwory wielu znanych artystów w
kierunku “3D concept design”. Podczas wykonywania części praktycznej pracy dyplomowej,
poznałem również proces tworzenia modelu 3D oraz podstawy kreacji postaci w stylu “sci-fi”
i “hard surface”. Na różnych etapach spotykałem się z problemami koncepcyjnymi, a także i technicznymi. Dlatego design wymyślonych postaci oraz wnętrz kilka razy się zmieniał. To
jest mój pierwszy projekt w kierunku 3D, który chcę wykorzystać do mojego pierwszego
portfolia, więc wykonując ten projekt, starałem się go wykonać na tyle dobrze, na ile mi
pozwalają moje umiejętności.
2