Repozytorium PJATK

Sztuki wizualne a kulturalna odpowiedzialność biznesu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Uszyńska, Dagmara
dc.date.accessioned 2022-09-28T08:42:28Z
dc.date.available 2022-09-28T08:42:28Z
dc.date.issued 2022-09-28
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1502
dc.description.abstract W niniejszej pracy podejmowana jest tematyka wsparcia szeroko pojętej sztuki oraz kultury jako systemu zrównoważonego rozwoju i funkcjonowania firm. Narzędzie jakim jest społeczna odpowiedzialność biznesu jest kluczowym w dzisiejszych czasach, lecz często niewidocznym i niedocenianym wpływem na wartości artystyczne produktów, ich format prezentacji, ale też działań społeczno-kulturalnych oraz środowisk artystycznych. Tekst ten ma za zadanie rozwinąć wątki dotyczące danego zagadnienia, jego etymologię oraz rolę w działaniu na kreację, opierając się na artykułach naukowych jak i osobistych przemyśleniach uzyskanych w dotychczasowej pracy zawodowej. Praca ma charakter poznawczy i jej głównym celem jest rozwój samoświadomości działań podejmowanych w biznesie ukierunkowanych na kulturę. Dodatkowo celem uzupełniającym jest wskazanie trendów jakie aktualnie panują i ich popularyzacje, zwłaszcza z uwzględnieniem wpływu jakie ma ogólnoświatowa epidemia. Przy pomocy narzędzi do realizacji głównego celu zastosowana została analiza na wybranych przykładach wpływu społecznej odpowiedzialności biznesu na tworzenie projektów opakowań, banerów czy etykiet oraz przygotowywanie kolekcji mody, tworząc wewnętrzną kategorię jaką jest kulturalna odpowiedzialność biznesu. Społeczna odpowiedzialność biznesu została także zestawiona ze społeczną nieodpowiedzialnością biznesu, w celu lepszego poznania oddziaływań i rozróżnieniem granic pomiędzy nimi. Pozwoliło to na analizę narzędzi używanych zarówno w przeszłości, jak i współcześnie, opisane zostały także nowoczesne materiały produkcyjne, powstałe w duchu zrównoważonego rozwoju, w celu zastąpienia aktualnie stosowanych w przemyśle kosmetycznym, odzieżowym, spożywczym czy meblarskim nieekonomicznych tworzyw. Wynikiem czego, w poniższej pracy, jest omówienie wraz z przedstawieniem aspektów działań jakie biznes ma na kulturę i sztukę wraz z jego tendencją do zwiększania swojej obecności w kreacji oraz rosnącej potrzebie inkluizji w planowaniu akcji strategicznych firm. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/LIC/WIZ/48
dc.subject Wizualizacja pl_PL
dc.title Sztuki wizualne a kulturalna odpowiedzialność biznesu pl_PL
dc.title.alternative Identyfikacja wizualna Centrum Edukacyjnego w Izabelinie pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto