dc.contributor.author |
Petrukhova, Anna |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-28T07:56:49Z |
|
dc.date.available |
2022-09-28T07:56:49Z |
|
dc.date.issued |
2022-09-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1499 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy licencjackiej pt. "Historia gier komputerowych" było przeanalizowanie historii oraz rodzajów gier komputerowych. Odpowiedziano na pytania: czym jest gra komputerowa, jakie postępy w dziedzinie komputerów wpłynęły na rozwój gier komputerowych oraz czy gry komputerowe są sztuka?
Ponadto opisano gry RPG i ich rola w branży gier. Pokazano progres rozwoju branży gier na przykładach, z dodatkowymi ilustracjami, gdzie wyraźnie widać rozwój gier komputerowych od najprostszych mechanik gier do dzisiejszych gier 3D. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
2021/LIC/WIZ/45 |
|
dc.subject |
Gra |
pl_PL |
dc.subject |
technologie cyfrowe |
pl_PL |
dc.subject |
grafika |
pl_PL |
dc.subject |
bohater |
pl_PL |
dc.subject |
komputer |
pl_PL |
dc.title |
Historia gier komputerowych |
pl_PL |
dc.title.alternative |
3d wizualizacja gry w stylu cyberpunk |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |