Repozytorium PJATK

Ciałopozytwność oraz seksizm -czyli zerwanie z klątwą ideału w reklamie

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Ejsymont, Zofia
dc.date.accessioned 2022-09-27T08:15:23Z
dc.date.available 2022-09-27T08:15:23Z
dc.date.issued 2022-09-27
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1474
dc.description.abstract Praca opowiada o szeregach zjawisk takich jak feminizm oraz jego oddziaływanie na kulturę, społeczeństwo i media. Wyszczególniona zostaje idea ciałopozytywności jako przeciwieństwo szerzącego się w mediach seksizmu i mizogini. Analizuje w niej wpływ nurtów feministycznych na środowisko reklamowe. Wszystko to z podziałem historycznym na wszystkie 4 fale feminizmu takie jak 1 fala, czyli „the old wave”. Jak zmieniało się nasze postrzeganie ról kobiecych i męskich oraz postrzeganie naszych ciał względem tego co normalne a co nie. Co należy poprawić, a co jest zupełnie normalne i nie należy się tego wstydzić. Jak bardzo od samego początku istnienia reklamy i prasy media niszczą nasze wyobrażenie o ciele i żerują na naszych kompleksach by sprzedać jak najwięcej swoich produktów, na swoje wymyślone problemy. Jak coraz większa świadomość o nurcie ciałopozytywności, czyli miłości i akceptacji własnego ciała zmusza firmy i korporacje do zmiany swoich seksistowskich przyzwyczajeń. O obrzydliwych reklamach i próbach zmiany nastawienia. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries 2021/LIC/WIZ/21
dc.subject Feminizm pl_PL
dc.subject Ciałopozytywność pl_PL
dc.subject Reklama pl_PL
dc.subject Seksizm pl_PL
dc.subject Odchudzanie pl_PL
dc.title Ciałopozytwność oraz seksizm -czyli zerwanie z klątwą ideału w reklamie pl_PL
dc.title.alternative Wystawa Prac Samomiłość pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto