dc.contributor.author |
Witkowski - Koziołek, Michał |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-23T08:21:55Z |
|
dc.date.available |
2021-09-23T08:21:55Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-23 |
|
dc.identifier.issn |
2018/LIC/KJ/11 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1408 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest scharakteryzowanie stylu filmowego reżysera Takeshi
Kitano. We wstępie przybliżam sylwetkę twórcy, biografię, a także stawiam pytania o to jaki jest
styl filmowy tego reżysera. W rozwinięciu szczegółowo analizuję jego trzy filmy: ,,Sonatine”,
,,Hana-Bi” i ,,Kikujiro”. Na podstawie wniosków wyciągniętych z przeanalizowania wybranych
filmów Kitano, w obszernym podsumowaniu wypunktowuję oraz opisuję najważniejsze cechy
składowe jego stylu filmowego. W zakończeniu pracy wskazuję na najważniejszą z omówionych w
podsumowaniu cech charakterystycznych stylu filmowego Takeshi Kitano. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 4642 |
|
dc.subject |
Takeshi Kitano |
pl_PL |
dc.subject |
kino japońskie |
pl_PL |
dc.subject |
styl filmowy |
pl_PL |
dc.subject |
analiza filmowa |
pl_PL |
dc.subject |
kino gatunków |
pl_PL |
dc.title |
Charakterystyka stylu filmowego Takeshi Kitano w oparciu o analizy filmów: ,,Sonatine”,,,Hana-bi” i ,,Kikujiro” |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |