dc.contributor.author |
Czerwiński, Jarosław |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-22T12:36:23Z |
|
dc.date.available |
2021-09-22T12:36:23Z |
|
dc.date.issued |
2021-09-22 |
|
dc.identifier.issn |
2016/LIC/KJ/24 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1380 |
|
dc.description.abstract |
Tematem mojej pracy jest immersja w grach komputerowych, konkretnie w visual novel z elementami gatunków takich jak RPG (Role Playing Game) czy też strategia taktyczna. W mojej pracy chcę wykazać, dlaczego tak bardzo podczas grania jesteśmy w stanie wcielić się w prowadzoną przez nas postać i jakie cechy charakterystyczne dla danego bohatera, gatunku, przedstawionego świata nam to ułatwiają. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 4100 |
|
dc.title |
Zjawisko immersji w grach komputerowych z gatunku visual novel. Analiza w oparciu o Grisaia no Kajitsu, Kamidori Alchemy Meister, Sengoku Rance. |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |