Repozytorium PJATK

Zjawisko immersji w grach komputerowych z gatunku visual novel. Analiza w oparciu o Grisaia no Kajitsu, Kamidori Alchemy Meister, Sengoku Rance.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Czerwiński, Jarosław
dc.date.accessioned 2021-09-22T12:36:23Z
dc.date.available 2021-09-22T12:36:23Z
dc.date.issued 2021-09-22
dc.identifier.issn 2016/LIC/KJ/24
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/1380
dc.description.abstract Tematem mojej pracy jest immersja w grach komputerowych, konkretnie w visual novel z elementami gatunków takich jak RPG (Role Playing Game) czy też strategia taktyczna. W mojej pracy chcę wykazać, dlaczego tak bardzo podczas grania jesteśmy w stanie wcielić się w prowadzoną przez nas postać i jakie cechy charakterystyczne dla danego bohatera, gatunku, przedstawionego świata nam to ułatwiają. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4100
dc.title Zjawisko immersji w grach komputerowych z gatunku visual novel. Analiza w oparciu o Grisaia no Kajitsu, Kamidori Alchemy Meister, Sengoku Rance. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto